AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Hvordan lader man elbilen? Må han ha spesielle inntak og uttak? Er det noe ekstrautstyr iforhold til å lade man må kjøpe med bilen? Er det slik at man ikke kan unplugge bilen fra laderen før den er ferdig ladet?Anonymous poster hash: 7c263...bd8
Gjest Strandet Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 (endret) Kjapt tips for bruk av elbil: Ikke vimse ut på motorvei hvis ikke du vet hva du gjør. Går du tom for strøm så står du der. Forhåpentligvis er det noen andre her som kan svare på spørsmålene dine. :| Har selv glemt hvordan det var med den elbilen jeg kjørte tidligere. Endret 30. november 2014 av Strandet 1
Gjest Doh Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Du kan bare plugge den i en stikkontakt, men vi har en ladeboks i tillegg for å lade litt raskere. Du kan selvfølgelig ta ut laderen før bilen er ferdig ladet Vi er forøvrig veldig fornøyde med e-Golfen vår, mannen mener det er den beste bilen han har hatt (må jeg innrømme at jeg aldri hadde trodd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå