AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Vet ikke om det blir riktig og kalle han x-date, men han var en person jeg møtte litt. Så hadde jeg vært så dum og logge inn på min netflix, når jeg var hoss han, siden han ikke hadde tilgang. Han logget aldri ut. Viss du var i en situasjon der en du hadde brøte kontakten med, fortsatt brukte deres netflix konto, hva ville du ha gjort? Automatisk logget han ut eller bryte stillheten med og be han logge seg ut? Kanskje best og bare logge han ut, uten og fortelle han det? Anonymous poster hash: 3e082...c04
PrinsesseNila Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Logg han ut, og/eller bytt passord. Dette er da en no-brainer? 14
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Haha. La han nå få være logget på, ikke vær så gnien!Anonymous poster hash: 570be...a55
Gjest Applestore Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Jeg hadde byttet passord og ikke tenkt noe mer over det. 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Jeg hadde byttet passord og ikke tenkt noe mer over det. Det er mye bedre å la han bruke netflixen, og lage en sytetråd på kg og lage ett stort nummer ut av det;)Anonymous poster hash: d00f9...74c 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 TS: lar han ikke bruke netflix-en min mere.kanskje det var teit av meg og lage denne tråden men var bare litt forvirret. Anonymous poster hash: 3e082...c04
sjonkelrolf Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 (endret) Selvfølgelig stenger man tilgangen ved å logge ut snylteren og bytte passord. Det er ikke til å fatte og begripe at TS engang stiller spørsmål ved dette. Edit: og nei, man trenger ikke kommunisere dette til personen, man bare gjør det. Et bilde sier kanskje mer enn 1000 ord, en handling sier mer enn 100 000 ord. Endret 29. november 2014 av sjonkelrolf 3
Inwe Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Eksen min fortsatte å bruke min netflix etter det ble slutt, løste det fint med å bytte passord. Byttet også passord på alle andre tjenester begge brukte og jeg betalte for.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 TS: lar han ikke bruke netflix-en min mere.kanskje det var teit av meg og lage denne tråden men var bare litt forvirret. Anonymous poster hash: 3e082...c04 Forvirret over hva da? Om dere fortsatt var på daten, siden han fortsatte å bruke netflix'n din?Anonymous poster hash: d00f9...74c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Da bytter du bare passord på netflix-kontoen din. Om han sier noe rundt det så kan du enten si sannheten eller dra en hvit løgn om at du hadde glemt passordet ditt og måtte sette et nytt fordi du skulle se netflix på ny iPad eller noe sånt. Om han ikke er helt idiot så vil han ikke kommentere det, er han normalt oppegående har han kanskje bare glemt at det er din netflix-konto som er i bruk (mange enheter logger inn automatisk). Anonymous poster hash: c0a53...300
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Jeg og han jeg var sammen med hadde hver sin bruker på MIN Netflix, så når det ble slutt mellom oss logget jeg han ut av den. Verst av alt var at han sendte melding til meg da og spurte om passordet, hallo Anonymous poster hash: a9c5e...53e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå