Gå til innhold

Hvilken vintersko bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere ikke bruker converse og toms alle årstider.

Ikke lett å finne fine vintersko. Eller lett å finne, men ikke uten å få kommentarer på hvor stygge de er.

Hva bruker du?

Skrevet

Kommer helt an på føret. Her kan været snu på en femøring...

Er det regn, bruker jeg selvsagt gummistøvler. Er det svært kaldt så haler jeg fram Sorel. Er det bart, eller tørr snø slik at det ikke er glatt blir valget skoletter med noe hæl (mine mangler de remmene foran) og skal jeg være litt røffere (og ha bedre bakkekontakt om det er glatt ;) ) så ender jeg med disse. (Nei, alle er ikke innkjøpt i år :fnise: )

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Interessant spørsmål, og veldig avhengig av hva slags vinter det blir.

Er det 10- 15 minusgrader er jeg ikke sen om å ta på meg mine høye Topaz Polar

Er det mellom et par minusgrader og ned til -10 så er det et par Högel som blir att i bruk (de er såpass gamle at jeg finner ikke bilde av dem) eller et par semskede, burgunderrøde Ecco med varmfor og kilehæl (gått av mote for minst 4 år siden :fnise: )

Og ned til et par minusgrader er det hva som helst av støvletter med tynt for og hæler.

Skrevet

Jeg bruker alt mulig, men om jeg skal holde meg til ordentlige vintersko, så har jeg et par svarte HH Skuld, som sjiraffen linker til.

Skrevet

Jeg har disse fra Timberland.

Skrevet

Camilla phil ankelstøvletter og et par bikerboots er vinnerene i år. Med ullsåle holder jeg varmen :-)

Skrevet

Om dere ikke bruker converse og toms alle årstider.

Ikke lett å finne fine vintersko. Eller lett å finne, men ikke uten å få kommentarer på hvor stygge de er.

Hva bruker du?

Jeg har veldig mange par sko, både vinter- og sommersko, men har til dags dato tilgode å få kommentarer på hvor stygge de evt er :ler:

Hvordan folk er det du omgås?

Det er overhodet ikke vanskelig å finne vintersko som er både varme, kule, gode å gå i, osv. Men du må ikke gå for de aller billigste typ "Økonomisko" variantene. Du må jo være forberedt på å bruke 1000-2000,- og oppover på et par som skal tilfredstille de ovennevnte kriteriene.

Anonymous poster hash: 15d86...c7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...