Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Virker som om at mange brukere her blir hetset på PM. Stemmer det? Hva er det folk skriver til dere på PM evt? Skjønner ikke at folk gjør sånn. Beklager nysgjerrigheten. Jeg har heldigvis aldri opplevd det. Når jeg har fått PM har det bare vært utrolig hyggelige meldinger 3
WubWub Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Merklig nok får jeg bare hyggelig brev i innboksen min her inne. Klør meg litt i hodet hver gang noen sender meg PM hvor det står jeg virker som en hyggelig fyr Men skal ikke klage, bare koselig det ! 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Skralt med meld. I innboksen når en bruker ab funksjonen. Unngår hets på den måten!Anonymous poster hash: bbab6...839 2
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Veldig lite hets i innboksen min Nå får jeg ikke flust av PM, men de jeg får er stort sett veldig hyggelige
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Skralt med meld. I innboksen når en bruker ab funksjonen. Unngår hets på den måten!Anonymous poster hash: bbab6...839 Jeg tror jeg blir hatet av noen mennesker her inne, men jeg har aldri fått høre noe likevel på PM. Det virker egentlig som om at de som ikke fortjener å bli hetset her er de som blir hetset mest. Ikke at noen fortjener det i det hele tatt da. Synes ikke hets er greit. Men skjønner du hva jeg mener? At det er de som er snille og greie som får mest hets. 2
99699 Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Det er vel bare noen få lavpanna apekatter som driver med hets her på KG? Har ikke fått hets, men tilbakemeldinger som jeg har vokst på(sosialt sett), såkalte nøytrale meldinger. Ellers kan det bli litt slitsomt i lengden med alle de modene kvinnene som spammer meg med beundrermeldinger! 1
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Det er vel bare noen få lavpanna apekatter som driver med hets her på KG? Har ikke fått hets, men tilbakemeldinger som jeg har vokst på(sosialt sett), såkalte nøytrale meldinger. Ellers kan det bli litt slitsomt i lengden med alle de modene kvinnene som spammer meg med beundrermeldinger! Synes det er veldig bra at du ikke tar det veldig nær av å få tilbakemeldinger når det ikke er hets! Det er det ikke alle som er god på Jeg føler det er veldig mange her som hetser. Kan evt være fordi flertallet av hetserne gjør det som AB så man kan ikke se om det er samme personen som holder på i forskjellige tråder eller om det er mange. Jeg synes forøvrig at det bør være sånn at moderatorene burde fjerne AB på de som hetser slik at alle vi kan se hvem det er som holder på slik. Kanskje ikke AB-funksjonen hadde blitt misbrukt da.
99699 Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Man kan heldigvis ikke være anonym på PM. Men er enig med deg når det gjelder ellers i forumet! Det beste er vel bare å heve seg over negative AB-kommentarer. Anonyme brukere som slenger dritt har ofte ikke evner til å se ting fra andre perspektiver enn sitt eget, og det er meget synd! 2
FruRaeder Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Aldri fått hets. Bare hyggelige meldinger de få gangene det har tikket inn en melding. Kan ikke forstå hva som får andre til å hetse på PM. Har aldri falt meg inn å gjøre noe slikt. Mennesker som skriver stygt til andre på PM bør feie for sin egen dør, før de angriper andre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Jeg tror jeg blir hatet av noen mennesker her inne, men jeg har aldri fått høre noe likevel på PM. Det virker egentlig som om at de som ikke fortjener å bli hetset her er de som blir hetset mest. Ikke at noen fortjener det i det hele tatt da. Synes ikke hets er greit. Men skjønner du hva jeg mener? At det er de som er snille og greie som får mest hets. Beklager men jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg prøver når jeg skriver her inne som ellers i samfunnet og i omgang med andre mennesker å bruke de samme reglene som i trafikken, hensynsfull, aktpågivende og varsom. Inni mellom kan jeg og bli frustrert. Jeg synes ikke at hverken jeg eller andre som trykker ab knappen skal tillate oss å synke så dypt at vi hetser, mobber eller er dirkete eller indirekte frekk/ondskapsfulle mot andre menesker. Der tror jeg at jeg er litt mot normalt, i forhold til enkelte andre og i forhold til hva flere mener om brukere som skriver under ab. Anonymous poster hash: bbab6...839 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Man kan heldigvis ikke være anonym på PM. Men er enig med deg når det gjelder ellers i forumet! Det beste er vel bare å heve seg over negative AB-kommentarer. Anonyme brukere som slenger dritt har ofte ikke evner til å se ting fra andre perspektiver enn sitt eget, og det er meget synd! Jeg hadde sendt deg et anonymt stalker-brev om det gikk an. Synes det er helt GRUSOMT at det ikke går an. 2
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Beklager men jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg prøver når jeg skriver her inne som ellers i samfunnet og i omgang med andre mennesker å bruke de samme reglene som i trafikken, hensynsfull, aktpågivende og varsom. Inni mellom kan jeg og bli frustrert. Jeg synes ikke at hverken jeg eller andre som trykker ab knappen skal tillate oss å synke så dypt at vi hetser, mobber eller er dirkete eller indirekte frekk/ondskapsfulle mot andre menesker. Der tror jeg at jeg er litt mot normalt, i forhold til enkelte andre og i forhold til hva flere mener om brukere som skriver under ab.Anonymous poster hash: bbab6...839 Hva er det du ikke skjønner da med det jeg sa?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. november 2014 #14 Skrevet 29. november 2014 Sikkert ingen som hater deg, TS. Man må skrive noe virkelig provoserende før noen reagerer, men det er ikke sikkert de misliker deg forde, bare er uenig i det du mener akkurat der og da. Tror det hele kommer an på hvor mange ganger man går inn for å provosere en hel gruppe 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Ellers kan det bli litt slitsomt i lengden med alle de modene kvinnene som spammer meg med beundrermeldinger! Du sa du likte meldingene mine, din lille tølper! Anonymous poster hash: dcbe5...c7c 5
Alice123 Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 Har aldri mottatt hets på PM. Tror jrg får omtrent én melding i året og de har vært hyggelige
Gjest Evans Skrevet 29. november 2014 #17 Skrevet 29. november 2014 Nei, det har jeg aldri fått. Veldig glad for det! Hadde nok opp levd det som ubehagelig :/
Silfen Skrevet 29. november 2014 #18 Skrevet 29. november 2014 Det har nok sikkert skjedd. Men bare for å ergre avsender, så åpner jeg aldri slike PM'er. Så kan de bare sitte der og rive seg i håret. :D 1
Silfen Skrevet 29. november 2014 #20 Skrevet 29. november 2014 Jeg har aldri fått en PM Flash en pupp eller noe så kommer det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå