AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Hei Er ny i det her.skal kjøpe tørketrommel, men har ikke plass pga liten hus.tenker å ha det i et av soverommene som ikke er i bruk. Kurer på om det er mulig? Altså hva trenger man til en tørketrommel? Jeg tenkte ikke over det, men da vi skaffet vaskemaskin (til klær), så måtte den være der det er tilgang til vann.så det jeg lurer på er hva som er spesiell med tørketrommel, hva må den ha tilgang til? Eller er det bare en maskin man kan koble i stikkontakt og begynne å bruke?Anonymous poster hash: 2bd8b...3b1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Tørketrommel bruker du på våtrom som er tilpasset tørketrommelbruk, ellers ødelgger du for millioner med fuktskader. Har du ikke plass opp på vaskemaskinen får du kjøpe vaskemaskin med tørketrommel. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 9b6a8...93a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Nei, har ikke mulighet å stable den oppå vaskemaskinen...så den trenger tilgang til vann den også, i likhet med vaskemaskinen??Anonymous poster hash: 2bd8b...3b1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Nei, har ikke mulighet å stable den oppå vaskemaskinen...så den trenger tilgang til vann den også, i likhet med vaskemaskinen??Anonymous poster hash: 2bd8b...3b1 Nei, hvis du kjøper kondenstørketrommel trenger den bare strøm, da er det en beholder i maskina der vannet samler seg som må tømmes etter hver bruk. Jeg vet likevel ikke om jeg vil anbefale tørketrommel utenfor våtrom. Hva med tørkeskap?Anonymous poster hash: fe117...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå