AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Noen her som vil dele erfaringene sine med kjøp på aliexpress. Har dere fått hva dere har kjøpt? Hvordan var kvaliteten?Anonymous poster hash: 3cfaf...483
PrinsesseNila Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Etter navnet og et kjappt blikk på nettsiden å dømme ville jeg holdt meg unna...
AndreasBR Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 (endret) Etter navnet og et kjappt blikk på nettsiden å dømme ville jeg holdt meg unna... Aliexpress skal være meget seriøs side... Samme som http://www.alibaba.com/ Endret 29. november 2014 av AndreasBR
Timza Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Etter navnet og et kjappt blikk på nettsiden å dømme ville jeg holdt meg unna... Har kjøpt fra aliexpress flere ganger. Null problem. Men gjør research på hva man kjøper for noe. Det er jo ikke en hemmelighet at de forskjellige tingene er av heller merkelig kvalitet. Men mye av det er også mer en bra nok.
Gjest Verify Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 (endret) Jeg har! Tok julegaveshoppingen der og sparte helt sykt mye. Holdt meg unna elektronikk. Men du burde ikke bestille nå hvis du tenker å kjøpe julegaver. Tar nemlig sykt lang tid å motta pakkene! Tar minst 2 mnd. Sånn at du er klar over det Endret 29. november 2014 av Verify
AndreasBR Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Jeg har! Tok julegaveshoppingen der og sparte helt sykt mye. Holdt meg unna elektronik. Men du burde ikke bestille nå hvis du tenker å kjøpe julegaver. Tar nemlig sykt lang tid å motta pakkene! Tar minst 2 mnd. Sånn at du er klar over det Kommer vel ann på shippingen det? FIrmaet jeg jobber i bestilte noe greier fra hongkong, Dagen etter det ble sendt fra HK var det levert hos oss.
Timza Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 (endret) Jeg har! Tok julegaveshoppingen der og sparte helt sykt mye. Holdt meg unna elektronik. Men du burde ikke bestille nå hvis du tenker å kjøpe julegaver. Tar nemlig sykt lang tid å motta pakkene! Tar minst 2 mnd. Sånn at du er klar over det Det er sant. Men det er ikke 2 måneder ventetid på hver vare. Har opplevd 4 dager og helt opp til 2 måneder. Endret 29. november 2014 av Timza
Cirkelin Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Jeg har kjøpt en del der. Omtrent som ebay, men ofte noe raskere levering (bestilte i slutten av oktober fra ca 10 forskjellige og fikk pakkene på ca 3 uker) og ofte registrert pakke som kan følges på nett. Sjekk ratingen og kjøp fra de som har høyest. Noen av selgerne er fabrikker som ikke lager varene før de har et visst antall i bestilling, men da står det gjerne oppgitt tid på siden.
Gjest Verify Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 (endret) Kommer vel ann på shippingen det? FIrmaet jeg jobber i bestilte noe greier fra hongkong, Dagen etter det ble sendt fra HK var det levert hos oss. Så raskt. Men alt jeg har kjøpt har produsenten brukt 1-4 uker på å sende fra seg, så må jeg vente 1-2 mnd på at varene kommer hit. Glemmer liksom at jeg har kjøpt noe når det endelig kommer. Akkurat som å få en gave helt uten at man forventer det Det er sant. Men det er ikke 2 måneder ventetid på hver vare. Har opplevd 4 dager og helt opp til 2 måneder. Da er du heldig. Bestilte en barneleke 02.11 og fikk beskjed 26.11 om at produsenten hadde sendt pakken. Håper jeg får den før julaften. Hvordan klarer dere gutta å skaffe ting raskere? Gjør dere noe jeg ikke gjør? Jeg er kanskje ikke så flink til å sjekke forhandleren, for å være ærlig. Velger bare de med flest positive omtaler. Endret 29. november 2014 av Verify
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Kjempefornøyd og bra kvalitet til og billig. I motsetning til kjedebutikkene som selger bare dårligere og dårligere kvalitetsmessig klær til alt for høy pris, er mitt råd å kjøpe direkte fra Asia. Selgerne er pålitelig, men man må regne med lang leveranse tid. Opptil 60 dager. Tror det lengste jeg har ventet er ca 6 uker. Vi snakker store land som Kina og regner med de sender med annen transport en bare fly. Anonymous poster hash: 7c6e2...519
Timza Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Så raskt. Men alt jeg har kjøpt har produsenten brukt 1-4 uker på å sende fra seg, så må jeg vente 1-2 mnd på at varene kommer hit. Glemmer liksom at jeg har kjøpt noe når det endelig kommer. Akkurat som å få en gave helt uten at man forventer det Da er du heldig. Bestilte en barneleke 02.11 og fikk beskjed 26.11 om at produsenten hadde sendt pakken. Håper jeg får den før julaften. Hvordan klarer dere gutta å skaffe ting raskere? Gjør dere noe jeg ikke gjør? Jeg er kanskje ikke så flink til å sjekke forhandleren, for å være ærlig. Velger bare de med flest positive omtaler. Det handler nok mest om hva man kjøper. Jeg har stort sett kjøpt hobbyting, ting som de pleier å ha en del på lager av. Da blir det sendt samme dag eller dagen etterpå. Noen ganger kan man jo betale litt ekstra for å få kjappere shipping også.
AndreasBR Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Så raskt. Tror det ble sendt med DHL Express.
Gjest Verify Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Kjempefornøyd og bra kvalitet til og billig. I motsetning til kjedebutikkene som selger bare dårligere og dårligere kvalitetsmessig klær til alt for høy pris, er mitt råd å kjøpe direkte fra Asia. Selgerne er pålitelig, men man må regne med lang leveranse tid. Opptil 60 dager. Tror det lengste jeg har ventet er ca 6 uker. Vi snakker store land som Kina og regner med de sender med annen transport en bare fly. Anonymous poster hash: 7c6e2...519 Helt enig. Jeg ser lite grunn til å gå på butikker for å kjøpe inn ting lenger. Klær, sko, sminke, smykker, interiør, eller hva det måtte være. Det er lettvint, samtidig som det som oftes er mye billigere. Ofte jeg ser produkter identiske til de butikkene selger, bare til 80% avslag. Lønner seg når man er student! Er bare den 200 kroners grensen som hindrer litt.
Gjest Verify Skrevet 1. desember 2014 #14 Skrevet 1. desember 2014 En liten oppdatering TS. Fikk i dag en klokke jeg hadde bestilt. Egentlig alt for billig til at den kunne være fin. Den er helt perfekt! Ser ut som det er en dyr klokke. Kjempe fornøyd med kvaliteten. Fikk den etter 3 uker. Tenkte jeg bare skulle oppdatere, siden du er litt nysgjerrig på nettsiden
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #15 Skrevet 1. desember 2014 Aliexpress er en kinesisk konkurrent til Ebay. Like seriøs, men som på Ebay må du se på hvem som er selger. Det er ikke Aliexpress som er selger. Alibaba som er selskapet som eier Aliexpress er notert på Nasdaq børsen og er mer verdt enn Wal-mart.Anonymous poster hash: c07ee...d84
closere Skrevet 26. januar 2017 #16 Skrevet 26. januar 2017 (endret) Erfaringer med AliExpress - http://lonzes.com/aliexpress.htm Jeg har de siste månedene bestillt enorme mengder varer fra AliExpress. For det meste små pakker som kommer i postkassen, men også noen større pakker jeg må hente på posten. Jeg har bestillt intet mindre enn totalt 112 stk. pakker på under 2 måneder og ny bestilling er lagt inn i skrivende stund. Så langt har 92 av pakkene kommet frem helskinnet. Det tar selvsagt litt tid. Man må beregne rundt 30 dager fra man bestiller til man finner den i postkassen. Ingen av varene har vert skadet så langt. Det er for det meste elektronikk jeg har bestillt. Endret 25. desember 2020 av closere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå