Agurk Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Jeg får sinnsykt mange ekle stygge røde prikker når jeg barberer meg nedentil. Har alltid vært sånn, og nå er det så ille at det er null sjanse å vise meg i bikini. HVA SKAL JEG GJØRE :evil: Føler jeg har prøvd alt jeg....Fra Aloe vera til kaldt vann, osv... Noen som har noen skikkelige tips som VIRKELIG funker???? Dette går bare ikke ann lenger, selvtilitten min får seg en real knekk nå gitt
Gjest Lille Solstråle Skrevet 25. juli 2004 #2 Skrevet 25. juli 2004 Min taktikk er like enkel som den er genial; fram med pinsetten. Lærte av en her på KG at det er det lureste. Napp venusberget og bikinilinjen som du vil ha det, og barber kjønsleppene og resten. (De blir som regel ikke prikkete og ekle..) Det gjør VONDT første gangen, og tar tid, men hvis du kommer deg gjennom første gangen lover jeg at det blir mye bedre for deg framover. Du slipper røde prikker, det holder seg glatt i to uker, og neste gang du napper gjør det ikke vondt. :-)
Gjest agurk Skrevet 25. juli 2004 #3 Skrevet 25. juli 2004 Min taktikk er like enkel som den er genial; fram med pinsetten. Lærte av en her på KG at det er det lureste. Napp venusberget og bikinilinjen som du vil ha det, og barber kjønsleppene og resten. (De blir som regel ikke prikkete og ekle..) Det gjør VONDT første gangen, og tar tid, men hvis du kommer deg gjennom første gangen lover jeg at det blir mye bedre for deg framover. Du slipper røde prikker, det holder seg glatt i to uker, og neste gang du napper gjør det ikke vondt. :-) :o
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 Min erfaring er at det kommer noen røde prikker når hårene vokser ut igjen.. og det er utrolig tidkrevende.. Skal ha min første braziliansk vokse time på fredag... gruer meg litt.. auau.. Hvorfor har vi hår i det hele tatt?? :evil:
Gjest Gjest nå Skrevet 25. juli 2004 #5 Skrevet 25. juli 2004 Min taktikk er like enkel som den er genial; fram med pinsetten. Lærte av en her på KG at det er det lureste. Napp venusberget og bikinilinjen som du vil ha det, og barber kjønsleppene og resten. (De blir som regel ikke prikkete og ekle..) Det gjør VONDT første gangen, og tar tid, men hvis du kommer deg gjennom første gangen lover jeg at det blir mye bedre for deg framover. Du slipper røde prikker, det holder seg glatt i to uker, og neste gang du napper gjør det ikke vondt. :-) Ja, det var vel Glammy som fortalte om denne geniale taktikken. Funker glimrende på meg også. Det tar litt tid å nappe, men hva gjør vel det når resultatet blir prikkfritt. :-)
Agurk Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2004 Jeg kan ikke nappe i og med at jeg har en del hår der nede. Så god tid har jeg bare ikke. Sukk sukk, noe herk dette gitt
Gjest Lille Solstråle Skrevet 25. juli 2004 #7 Skrevet 25. juli 2004 Du har nok ikke mer hår enn meg.. Ta det i porsjoner første gang, jeg brukte ca 2-3 timer til sammen. De neste gangene brukte jeg rundt en halvtime, og nå gjør jeg det på et kvarter. Men hvis du vil barbere, er dette "mustene": *Klipp først- så mye som mulig *Bad eller dusj en god stund først, så området blir myket opp og varmet opp *Bruk høvel med tre blader-mach3 eller noe lignende, ikke finn på å bruke Venus eller noe sånt *Bruk masse barberskum, gjerne med aloe vera *Barber med hårene først *Barber deretter mot hårretningen- men forsiktig *Skyll, og klapp rent med håndkle *Påfør babyolje- og la den virke en stund før du kler deg. Påfør babyolje også dagen etter.
Gjest StoreSky Skrevet 25. juli 2004 #8 Skrevet 25. juli 2004 Føyer meg til Lille Solstråle. MEN: Å barbere uten nupper er tidkrevende. Jeg har prøvd alt, og funnet ut at de første gangene man barberer, så kun MED hårene. Når dette er gjort noen ganger, så barberer du noen ganger "sidelengs" av vokseretning. (Høyre/venstre). SÅÅÅÅ, når du ikke blir sår av dette kan man prøve å barbere MOT hårene.. (og man blir helt glatt!) Om du forstår.. :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå