AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Det er så trist. Pynter med juletre og alt av julepynt nå i november. Så blir de lei allerede 1.juledag, og 2.juledag kaster de jula ut. Så mens vi feirer jul når julen er der, så begynner de da på VÅR- interiøret. Hehe. Veldig idiotisk. Så nå feirer interiørbloggerne julen, og når julen kommer så feirer de påske de. Huff, for en verden. Hvor blir julegleden av da? Ingen magisk stemning ved å vente på juletreet 1-2 dager før julaften. Anonymous poster hash: 47fa0...b21 5
PrinsesseNila Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Hver sin smak Her i huset kommer plasttreet opp i morgen. Jeg liker det sånn, og beholder pynten til over nyttår. Bare fordi en setter ting opp senere betyr ikke at en får mer utbytte av det 7
absinthia Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Jeg synes det er helt greit, fordi jeg kan google " pynte til jul" og få inspirasjon, selv om jeg ikke ville pyntet så tidlig selv. - Holder nissene innestengt, frem til noen dager før julaften, men pynter i adventsstil frem til da. 2
masekopp Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Er det virkelig noe å lage et problem av? Kan ikke folk bare pynte når de vil? (Forøvrig tror jeg ikke dette bare er bloggerne, for alle husene i området her jeg bor har julepynt) 15
Rachelzane Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 pynter i helgen nå jeg.. tror jeg gjorde det samme sist år om ikke litt tidligere. og ja jeg setter opp ALT og blir IKKE lei til jul. elsker steningen og pynten... dette er jo individuelt og bare for du blir lei, trenger ikke vi andre bli det 1
Christiania_Oslo Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Jeg skal julepynte hele leiligheten denne helga,birtsett fra juletre og julenek.tar ikke pynten ned før uti Januar. Personlig synes jeg det er koselig med pyntet leilighet hele førjula istedenfor å "panikkpynte"2-3 dager før.
Flekk Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 De pynter ikke til påske i julen. Du overdramatiserer og lager et stort nummer ut av noe så problemfritt. Ikke les bloggene? For min del synes jeg å pynte tidlig hjelper på å bygge opp spenningen og gjøre jul en større deal. Blir absolutt ikke lei jul fordi det starter i november. Ikke deres problem at du blir lei så fort. Kun ditt som velger å engasjere deg så mye i livene deres. 4
Gjest Ive Lina Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Jeg pynter treet i løpet av uken før jul .. sammen med resten av julepynten. Men jeg blir fort lei av julen så 1. nyttårsdag er det ut med det hele. Da kastes treet og all julepynten pakkes i kasser og settes i boden til neste jul.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Jeg setter opp pynten snart. Minus juletreet som ikke kommer før den 22. Og så rydder jeg det vekk etter nyttår. Det passer meg og min familie. Hvordan serbisk plage andre, har jeg problemer med å se...,(?)Anonymous poster hash: 69b1e...bc0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Jeg dropper å pynte til jul i år. Får sett nok pynt gjennom vinduer og på internett gjennom hele desember Anonymous poster hash: abef1...31b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Link til disse bloggene? Vil se Fine jula Anonymous poster hash: 02eab...609 4
GammelKaktus Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Vi har pyntet hele huset og kvitter oss ikke med julen før i januar, men nå er ikke jeg en blogger da Vil heller ha det fint og koselig hele måneden, enn bare et par uker, like magisk for oss det.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Jeg kan jo forstå at mammatilmichelle har gjort det nå da i og med at hun kan føde når som helst. Da er det greiest å ha det unnagjort før fødselen.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #14 Skrevet 29. november 2014 Jeg også pynter til jul en god stund før julaften, men venter dog til desember. Jeg er mer interessert i å ha jul rundt meg før julaften og få julestemning når jeg holder på med alle forberedelser. Julen her i huset er kastet ut innen nyttår. For meg er selve julen over etter 2. juledag. Så koser meg heller med pynten før julaften ,enn etter :-) Anonymous poster hash: 47d9a...6dd 3
Cessa74 Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Poenget er vel at bloggere vil gi inspirasjon - og da må man jo være tidlig ute! Og noen bruker jo julebilder fra ifjor også, men legger ut nå til inspirasjon. Ser ikke helt problemet egentlig - jeg henter iallefall mange tips tim egen julepynting. Her starter vi 2 søndag i advent. Og første helgen i januar forsvinner julen ut. Fatter ikke at folk orker å ha nisser og godjul dill langt ut i januar - uansett hvor sendt de starter pyntingen..
Jade Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 De har vel blitt sponset med en haug med julepynt og må pynte allerede nå så folk ser det før de kjøper julepynt andre steder.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #17 Skrevet 29. november 2014 Dette gjelder da altså ikke bare bloggere. Har sett mange som pynter huset til jul et par måneder før jul, og det er like så greit ikke bloggere som bloggere. men selv venter jeg til nærmere jul med å pynte leiligheta mi Anonymous poster hash: 8bc6e...e28 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #18 Skrevet 29. november 2014 Noen som har link til noen eksempler? Anonymous poster hash: 9cd59...c54
Anglofil Skrevet 29. november 2014 #19 Skrevet 29. november 2014 Ser ikke helt problemet med dette? Vi kommer selv til å pynte til jul denne helgen. For det første er det praktisk for vår del og for det andre er det koselig. Og jeg skjønner dem egentlig godt, 2. juledag er i grunn jula over for min del også. Det handler vel litt med hva man er vant med også. Nå skal det sies at jeg er oppvokst med at jula gjerne varer hele romjula, men jeg personlig tror ikke jeg gidder det. Det er tross alt da jeg får tid til å pakke ned og gjøre rent. Mvh Yvonne
Jade Skrevet 29. november 2014 #20 Skrevet 29. november 2014 (endret) Ser ikke helt problemet med dette? Vi kommer selv til å pynte til jul denne helgen. For det første er det praktisk for vår del og for det andre er det koselig. Og jeg skjønner dem egentlig godt, 2. juledag er i grunn jula over for min del også. Det handler vel litt med hva man er vant med også. Nå skal det sies at jeg er oppvokst med at jula gjerne varer hele romjula, men jeg personlig tror ikke jeg gidder det. Det er tross alt da jeg får tid til å pakke ned og gjøre rent. Mvh Yvonne Romjul = Romjul Men jeg skjønner godt at folk er lei av jul 2. juledag hvis de har pyntet siden midten av november. Har litt inntrykk over at mange (ikke alle eller flesteparten) gleder seg til å få presanger. Og når de er åpnet, så er julen over... Endret 29. november 2014 av Jade 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå