AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Noen her som har oppskrift på noen sukkerfrie desserter, bakst o.l som faktisk smaker godt? Trenger ikke å være lavkarbo, bare være fri for "vanlig" sukker (sukrose). Kan godt inneholde mindre mengder frukt/bær. Har prøvd meg frem litt med sukrin, men de oppskriftene jeg har prøvd har smakt litt rart og egentlig ikke så veldig søtt. Anonymous poster hash: 9ebee...a0a
serara Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Vet ikke om dette akkurat hjelper, men jeg er veldig glad i oppskriftene til Jamie Oliver! Han har veldig mange desserter som ikke inneholder sukker, og jeg tror at flere av dem ligger gratis ute på nettsiden hans.
Lanoungen Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 http://lindastuhaug.blogg.no/1370015846_31052013.html ? Ingen personlig erfaring med disse, kun et raskt google-søk
Lanoungen Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Ellers kan jeg virkelig anbefale en god fruktsalat med vaniljeyoghurt! Dødsgodt faktisk :D
Gjest Verify Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Sukrin gold er bedre enn vanlig sukrin til bakst mener jeg. Får er mer "naturlig" søt smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå