Gå til innhold

bidrag,hjelp :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mot min vilje har jeg barna onsdag til søndag og halvparten av feriene. Likevel vedtar nav samværsklasse 2. Vet 4-8 netter er det,men blir ikke feriene lagt oppå det igjen?

Anonymous poster hash: 657db...f78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onsdag til søndag annenhver helg. TS

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan du vil ha samværet, siden du sier du har barna mot din vilje? Kunne du tenkt deg 50%? Eller mer?

Anonymous poster hash: 707a1...e56

Skrevet

Jo, bidraget skal regnes ut basert på et gjennomsnitt over to år.

Anonymous poster hash: 809bf...a0c
Skrevet

Jeg vil gjerne ha delt. Eller i de minste til mandag morgen. De er skolebarn begge to. Hvorfor plasser nav meg i 2? Fordelt over 2 år blir snittet over 10 dager or mnd. TS

Skrevet

Hva har dere skrevet i samværsavtalen?

Skrevet

Hva har dere skrevet i samværsavtalen?

Vi har vært hos mekler og skrevet en foreløpig avtale med 4 netter hver 14 dag og at vi tar utgangspunkt i å dele ferier. Ingen spesifikke datoer skrevet ned.Har mye smser og mail som beviser at jeg har hatt de halvparten av ferier. Problemet er at mor skriver 4 netter pr 14 dag og ingenting på ferie i søknaden til Nav. Nå skriver nav i vedtaket at de tar utgangspunkt i mors opplysninger,og at det ikke er avtalt ferie i avtalen. Jeg må kontakte noe skjønner jeg. Kommer til å gå personlig konkurs. Jeg var slem som gikk fra henne altså men dette blir for drøyt. Ikke får jeg ha barna det jeg ønsker heller.

Skrevet

Hvorfor har du skrevet under på en avtale om 4 netter annenhver uke om du vil ha ungene 50%

Kall inn til mekling på familievernkontoret og få skrevet en ny avtale om 50% hvis dere bor så nærme hverandre at dette kan fungere. Men det krever at dere samarbeider.

Skrevet

Hvorfor har du skrevet under på en avtale om 4 netter annenhver uke om du vil ha ungene 50%

Kall inn til mekling på familievernkontoret og få skrevet en ny avtale om 50% hvis dere bor så nærme hverandre at dette kan fungere. Men det krever at dere samarbeider.

Fordi hun går til retten hvis jeg krever det. Den påkjenningen ønsker jeg ikke for noen av oss. Aller mest barna. Med det konfliktnivået vi har er vel ikke 50/50 ideelt for barna heller? Jeg et innstilt på å betale bidrag,men det må jo være riktig utregnet.

Skrevet

Hva får deg til å tro at hun vil vinne i retten? Ut i fra det du skriver, så har hun ingenting å stille opp med der.

Skrevet

Bare kjemp. Pappaen min ga etter og ser jenta si 4 timer i uka. Skjønner at du er redd, mor vinner gjerne alltid. Jeg er kvinne selv og har banna systemet opp og ned på dette med "mor vet best". Trodde det var sånn selv helt til jeg så saken til min egen pappa. Systemet er på tryne nåt det gjelder barnefordeling. Særlig når mor i denne saken ikke har økonomi eller er i stand til å ta vare på ungen (oppdaget at det var mye som skurret når forholdet tok slutt. Var et "rebeound" forhold fra min fars side som kom ut av et ekteskap på 10 år). Uansett...! Når du ikke klarer å ta ungen til legen for å få krem mot hennes eksem som er spesielt i håndledd og ankelområde, resulterer i at det hele tiden sprekker opp, fordi mor har kjøpt krem på pyramidespill som er myyyye bedre! Hello?' Jeg blir sur bare jeg tenker på det, er så mye mer.

Bare kjemp du! Det er dine unger også, og barna har godt av mor OG far!

Anonymous poster hash: 3973b...234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...