GrevenAvGral Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Noen som har vært på kino med toåring? Vurderer å ta med datteren min på karsten og petra. Hun er veldig tålmodig og liker å se på film sammen hjemme.
Gjest Magdalene Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Sitter hun stille over en time når hun ser en ny film, så er det jo bare å dra 😊
La Luna Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Så den med toåringen min, hun storkoste seg.
veraa94 Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Mamma tok meg med på kino for første gang rett før jeg fylte to år. Vi så "Lady & Landstrykeren" og hun har sagt at hun aldri har sett meg så oppslukt verken før eller etter
tingeling Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Tror ikke de fleste toåringer vil skjønne så mye, men sålenge du går ut hvis hun begynner å bråke så ser jeg ikke noe problem med det. Samtidig irriterer jeg meg alltid grenseløst over barn som bråket på kino og foreldre som tar med små barn og siden må sitte og forklare filmen for dem ( og forstyrre alle andre). En ting som kan være verdt å tenke på er at reklamen før filmen kan være bråkete og lite tilpasset aldersgruppen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Vi lar toåringen være når vi skal på Karsten og Petra med de eldste (fire og seks). Han elsker filmer hjemme, men tror en tegnefilm med en enkelt plot hadde vært bedre på kino.Anonymous poster hash: 704b4...959
Jade Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Minstemann synes Karsten og Petra var totalt uinteressant når han var to år.
Tordensky Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Her liker toåringen Karsten og Petra godt. Han henger godt med i handlingen selv om han kanskje er hakket mer opptatt v kjøretøyene som er med enn det som er tenkt av regissøren 😛 Men! Han har bare konsentrasjon/tålmodighet til ca.en time, så vi går nok ikke på kino med ham helt enda. Hadde gått hvis jeg visste han kunne se en så lang film...
Stjernenatt Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Hadde med min datter på 2,5 år på Karsten og Petra denne uka. Det gikk kjempefint.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Jeg tror min hadde syntes det var litt skummelt faktisk. Er det ikke mørkt og litt høy lyd? Hun kan fint sitte i ro og konsentrere seg så lenge. Men jeg ser egentlig ikke noe poeng i å ta henne med på kino nå, tar oss heller en tur på lekeland eller svømmehall feks.Anonymous poster hash: 209a2...75d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Hadde absolutt ikke fungert med vår 2åring. Hun ser ikke fem minutter sammenhengende på verken barne-tv eller film så kino er utelukket på lenge enda. Anonymous poster hash: b95bf...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå