Nemmera Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Skal på julebord og har ettersittende kjole. Pleier å bruke stayups for å unngå den klassiske strømpebukse-bulken i livet, men har for kort kjole til det denne gangen.... Bruker str 34/36 og, nei, man må ikke ha mine kilo for mye for st strikken lager bulk;) Tips til strømpebukse mottas med takk!!!
umwar Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Lindex har noen som er lange i livet, slik at de ender rett under brystet 2
Miss Lucky Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 (endret) Her vil jeg følge med. De som er lange i livet ruller også ned å samler seg i en pølse der jeg er smalest Endret 28. november 2014 av Miss Lucky 1
Tibbie Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 (endret) Jeg bruker strømpebukse hver dag, sammen med trange skjørt og topper. Så jeg er som du veldig opptatt av at man ikke får noen ekstra mage. Jeg bruker hold in strømpebukse fra Pierre Robert, men for å unngå at den presser så mye at jeg får mage, kjøper jeg det litt for stort. Vanligvis bruker jeg størrelse XS i topper, men i strømpebukse kjøper jeg alltid 40-44. Den blir ikke slappere over bena eller rumpa, kun over magen (Husk å vask den før du bruker den, så slipper du hull og den kan brukes på nytt ) Endret 28. november 2014 av Tibbie 1
Alkymist Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Jeg bruker strømpebukse hver dag, sammen med trange skjørt og topper. Så jeg er som du veldig opptatt av at man ikke får noen ekstra mage. Jeg bruker hold in strømpebukse fra Pierre Robert, men for å unngå at den presser så mye at jeg får mage, kjøper jeg det litt for stort. Vanligvis bruker jeg størrelse XS i topper, men i strømpebukse kjøper jeg alltid 40-44. Den blir ikke slappere over bena eller rumpa, kun over magen (Husk å vask den før du bruker den, så slipper du hull og den kan brukes på nytt ) Jeg bruker også de og synes de er gode. Kjøper også litt større, men jeg bruker litt større størrelse enn deg da. Viste ikke at det hjalp å vaske de først. Siste gikk I stykker ved forrige festlige anledning så skal fylle på skuffen igjen nå. Skal virkelig teste ut å vaske først.
Tibbie Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Jeg bruker også de og synes de er gode. Kjøper også litt større, men jeg bruker litt større størrelse enn deg da. Viste ikke at det hjalp å vaske de først. Siste gikk I stykker ved forrige festlige anledning så skal fylle på skuffen igjen nå. Skal virkelig teste ut å vaske først. Når de har vært gjennom en skikkelig såpeskylling tåler de MYE mer. Er så irriterende at de blir ødelagt mens man drar de på seg for første gang Spesielt når man har betalt nesten 100 kroner for paret : )
Alkymist Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Når de har vært gjennom en skikkelig såpeskylling tåler de MYE mer. Er så irriterende at de blir ødelagt mens man drar de på seg for første gang Spesielt når man har betalt nesten 100 kroner for paret : ) Helt enig. Men ingen av tipsene jeg har fått før har virket. Dermed har det blitt sånn at man bare er forsiktig. Men nå skal jeg teste. Tusen takk for tipset ;-)
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Det går fint an å ta strømpehanser eller vanlige plasthansker på hendene før man tar på seg strømpebukser for å unngå at det blir hull. Men dette er jo ikke TS sitt spørsmål.Anonymous poster hash: d1ad6...ec1 1
Nemmera Skrevet 28. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2014 Jeg bruker strømpebukse hver dag, sammen med trange skjørt og topper. Så jeg er som du veldig opptatt av at man ikke får noen ekstra mage. Jeg bruker hold in strømpebukse fra Pierre Robert, men for å unngå at den presser så mye at jeg får mage, kjøper jeg det litt for stort. Vanligvis bruker jeg størrelse XS i topper, men i strømpebukse kjøper jeg alltid 40-44. Den blir ikke slappere over bena eller rumpa, kun over magen (Husk å vask den før du bruker den, så slipper du hull og den kan brukes på nytt ) Takk for svar! Tenkte på det med større størrelse men har vært redd for at de skulle bli for store ellers. Da skal jeg prøve det:) det med hull har jeg aldri hatt problemer med, men skal huske på det med vasking
Anglofil Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Frisørdama Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Det går fint an å ta strømpehanser eller vanlige plasthansker på hendene før man tar på seg strømpebukser for å unngå at det blir hull. Men dette er jo ikke TS sitt spørsmål.Anonymous poster hash: d1ad6...ec1 Tar på meg vanter, jeg
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #12 Skrevet 30. november 2014 På Lindex har den noen som heter light shaping seamless waist, eller noe sånn. Er blitt min favoritt, gir ikke bulk på magen og er så behagelig. Er kun i sort så vidt jeg vet, 40 den tror jeg. Og kjøp en størrelse større enn du normalt bruker.Anonymous poster hash: faae4...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå