AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Del Skrevet 28. november 2014 Hei! I mange år nå har jeg gått med en slags betennelse i begge ørene mine som gjorde at det rant veske og klødde hele tiden. Dum som jeg var klødde jeg med hårnåler, som bare gjorde betennelsen verre helt til jeg i fjor fikk kraftig ørebetennelse på begge. Problemet ble fikset, og det klødde ikke lengre, sårene ble borte, osv. Det eneste som gjenstår nå er at det klør så ekstremt utenfor venstre øre. Altså ikke i øregangen, men rundt selve øret. Jeg klør, plukker og klarer ikke la være. Jeg har forsøkt steroidekrem og bedøvelseskrem uten at det hjelper noe særlig, det kommer alltid tilbake. Noen som har tips? Anonymous poster hash: c16a0...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Del Skrevet 30. november 2014 Ingen?Anonymous poster hash: c16a0...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 30. november 2014 #3 Del Skrevet 30. november 2014 Legen...? Og bedøvelsekrem, hva tenkte du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå