Gjest 2JZ Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Funker det eller er det for jentete? Gutten er 2 år.
Gjest Keikolina Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Kanskje, men ville heller kjøpt en bondegård med dyr.
Gjest 2JZ Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Kanskje, men ville heller kjøpt en bondegård med dyr. Det var egentlig det som var planen. Har masse dyr fra schleich, men mangler hus og låve. Kom da over sylvanian families og synes det var så koselig og tenkte at vi kan blande det. Ble litt usikker når jeg kom hjem, for det er kanskje litt dukkete.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Hæ? Anonymous poster hash: a7815...aee
Leini Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Kjenner ikke tilden serien, men googla liltt. Kommer litt ann på hvilken du kjøpte. Huset eller den tømmerhytta? Hytta var ikke spesielt jentete, men synes kanskje huset er det. Gutten vil ikke bry seg regner jeg med. Angrer du, så er det jo mulig å bytte.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Passer sikkert fint til gutter. Men det er så mange små deler å ødelegge/rote vekk. Jeg ville ikke engang gitt Sylvanians til min treåring. (Fungerer kanskje om du ikke har tenkt å ha noe særlig med møbler og utstyr til)Anonymous poster hash: fa21e...6d9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Hva er greia det er snakk om? Hilsen mamma til en femårig-gutt. Anonymous poster hash: 5f16f...4dd
Harlekin Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 Jeg hadde ikke hatt kvaler om å gi Sylvanian til gutt, men jeg tror et barn på 2 år er for lite. Det er mange små deler og ikke så enkelt å leke med for så små barn som ofte ikke har begynt å leke rolleleker heller. Min datter på 5 år er veldig glad i Sylvanian, det er et veldig koselig univers. Likte det selv som barn og får litt dilla når jeg ser hvor mye flott som finnes 1
Harlekin Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 (endret) Hva er greia det er snakk om? Hilsen mamma til en femårig-gutt. Anonymous poster hash: 5f16f...4dd Se her: http://www.sylvanian.no/ Endret 28. november 2014 av Harlekin
Gjest 2JZ Skrevet 28. november 2014 #11 Skrevet 28. november 2014 Det er snakk om tømmerhytta. Kjøpte med noen møbler og dukker, men skal plukke bort de minste delene enda. Han kan jo bare vente med å bruke det til han blir eldre om det blir litt for smått for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå