Gå til innhold

Fjærlamper og fjærdekorasjoner med falske fjær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt min elsk på Eos fjærlampe og slike små trær i fjær til å henge på feks. juletreet! Nå er det slik at jeg ikke ønsker å kjøpe produkter med ekte fjær og dun, så det er uaktuelt å kjøpe noe av det jeg har funnet som tydeligvis er laget av ekte fjær. Det virker ikke som om det finnes alternativ med falske fjær noe sted?

Anonymous poster hash: 17422...b6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det fordi du ikke tåler fjær, eller fordi du ønsker å være dyrevennlig/miljøvennlig? Har du vurdert de fargerike, små fjærene som ofte brukes til å pynte påskegreiner og påskeegg med? Vet at de sikkert selger fjærlignende varer hos Nille, men Panduro er også et sted hvor jeg har sett denslags. Men du vil sikkert ha noe helhvitt...

Eventuelt så kan du kjøpe en billig pute, ta ut innholdet som du former om til "fjær", og lime dette sammen på en slik måte at det ligner litt på originalen. Dette er selvfølgelig bare forslag fra min side:) Det kan godt hende at Ikea selger det du leter etter uten at jeg aner det helt for sikkert.

Kanskje noen andre som kan hjelpe?

Endret av Katias
Skrevet

Du får snakke med noen som har fugler og be dem samle fjær til deg etterhvert som de felles? Da har ihvertfall ingen fjærkre dødd for din skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...