AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Må bare få det litt ut. Det er så HIMLA vanskelig å kjøpe avokado her til lands. Det vil si; SPISELIG avokado. Rasket med meg en pakke på butikken og tenkte ikke mer over det. Vi har vel alle opplevd avokado som var brun? VEL hvor mange har opplevd avokado MED F*CKINGS HVITE HÅR PÅ INNSIDEN?! Anonymous poster hash: 42b59...c28 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Må bare få det litt ut. Det er så HIMLA vanskelig å kjøpe avokado her til lands. Det vil si; SPISELIG avokado. Rasket med meg en pakke på butikken og tenkte ikke mer over det. Vi har vel alle opplevd avokado som var brun? VEL hvor mange har opplevd avokado MED F*CKINGS HVITE HÅR PÅ INNSIDEN?! Anonymous poster hash: 42b59...c28 Jeg har opplevd det, men ikke som er kjøpt i butikken. Såpass godt klarer jeg å skille t de dårlige fra butikken. Anonymous poster hash: b4387...a9e
Gjest Fargerik Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Fins vel enkle "triks" for å sjekke om man har ein god frukt eller grønsak før man kjøper den. Trur man kan fjerne ein knott (lignende de på appelsiner og klementiner) på den eine enden og om avokadoen er grønn under den, så er den fin, men om den er brun, så bør man ikkje kjøpa den. Eller noko sånt.. 1
mumfi Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Bruker denne Genialt! Finner alltid gode avokadoer, hvis det faktisk er spisemodne på butikken da selvfølgelig.. Det hender at de er steinharde eller bløte, så da lar jeg være å kjøpe.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Fins vel enkle "triks" for å sjekke om man har ein god frukt eller grønsak før man kjøper den. Trur man kan fjerne ein knott (lignende de på appelsiner og klementiner) på den eine enden og om avokadoen er grønn under den, så er den fin, men om den er brun, så bør man ikkje kjøpa den. Eller noko sånt.. Det her var sånn tull som var i en pakke, og så var jeg sulten og sliten så jeg bare tok den med meg. Det skal jo ikke være nødvendig å sjekke, og det skal ihvertfall ikke være sånn at man får råtten, hårete avokado, da han den ligget LENGE. Jeg har opplevd det, men ikke som er kjøpt i butikken. Såpass godt klarer jeg å skille t de dårlige fra butikken. Anonymous poster hash: b4387...a9e Wow, du er god. Anonymous poster hash: 42b59...c28
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Det her var sånn tull som var i en pakke, og så var jeg sulten og sliten så jeg bare tok den med meg. Det skal jo ikke være nødvendig å sjekke, og det skal ihvertfall ikke være sånn at man får råtten, hårete avokado, da han den ligget LENGE. Wow, du er god. Anonymous poster hash: 42b59...c28 Jeg kjøper aldri de i topakninger, kun i nett eller løsvekt. Kanskje det er en idé å gjøre det? Anonymous poster hash: 7047f...0de
Lista Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Kan anbefale de umodne til 6,35 kr på Rema. Pleier å kjøpe nå og da så jeg alltid har noen som er modne. Tar som regel 3-4 dager. Blir perfekte hver gang 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå