AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Hei Jeg har vært inne i leiligheten siden mandag. På mandag la jeg merke til personer som virka kjente(dårlige linser fikk ikke sett ordentlig) utenfor leiligheten. Jeg brydde meg ikke så mye da, for bussen kom og jeg var sen til legetimen. Men jeg har siden da vært redd for å gå ut, for tenk om det var dem og de nå vet nå hvor jeg bor? Jeg bor på hemmeligadresse og har voldsalarm, saksbehandleren min pleier å ringe en gang i uken, men jeg tror hun har glemt det denne uken. Hva gjør jeg. Jeg trenger å gå til butikken for mat, samtidig blir jeg mer og mer paranoid og jeg får angstanfall fra helvetet i korte intervaller. jeg sitter her nå skjelver. Anonymous poster hash: 36274...762
WubWub Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Hmm hørtes ikke noe særlig stas ut :/ Har du noen venner du kan ringe som kan være med deg i butikken? Eller så kan du kanskje prøve følge med litt ut av vindu å se om det er noen suspekte folk som lusker rundt?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Du trenger en stor klem! Håper det ordner seg! Anonymous poster hash: 9543c...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Du trenger hjelp. Kan du ringe saksbehandleren din? Hvis ikke kan du ringe politet og forklare situasjonen. Si at du er redd for å gå ut, si at du trenger hjelp. Anonymous poster hash: d9690...5c2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Jeg kjenner ingen unntatt saksbehandleren. Jeg har sett fra vinduet siden mandag, men problemet er alle med med en vis klesplagg er en vis trussel og det er en del av dem som bor her. Jeg tror enten er det nye naboer eller så er ute etter meg. Jeg flyttet sør til nord for å unngå å måte folk jeg kjente. Men den damen og bilen jeg så på mandag virka så kjent. TS Anonymous poster hash: 36274...762
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Ring krisesenteret og hør om de vett noen som kan hjelpe deg. De har nok opplevd lignende situasjoner tidligere. Anonymous poster hash: e5932...d1e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå