Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i pp 4 nå, og venter mensen i dag (ingen tegn).

Jeg har kjøpt billigtester fra kina på ebay, både vanlig strimler men også hyper sensitive strimler (disse skal kunne si i fra veldig tidlig vist nok).

De vanlige strimlene har vist negativt så sent som i går, men i dag tok jeg en av de sensitive og den viste en svak strek!!
Jeg i mitt hodet tror den streken burde vært sterkere siden jeg er rundt forventet mens men ble jo litt glad men også nervøs, for hva er muligheten for falsk pos test fra kina eller andre strimel tester?

Jeg tenker at jeg tar en om to dager igjen og ikke sier noe til samboer før jeg ser om det er stigning eller ikke, men har noen her inne erfaringer?

Kan nevne at jeg har slitt med veldig halsbrann denne uken (kan også være pga chilli nøtter men dette har jeg jo spist i evigheter uten å reagere på) det er egentlig det eneste jeg har merket selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klør i fingrene etter å teste igjen i morgen på morgenurin, testen i dag ble jo tatt på meget utvannet ettermiddagsurin så skal bli spennende å se om den er sterkere i morgen.
Tør ikke si noe til mannen enda, men gjett om jeg klør i fingrene etter å fortelle det da!!!

Skrevet

Etter hva jeg skjønner, er en strek en strek... Men skjønner godt at du vil ha et tydeligere "bevis! før du sier noe! Lykke til i morgen! Hold oss oppdatert da! :D

Skrevet

Skal holde dere oppdatert :D

Jeg må også slenge med at jeg brakk meg når jeg skulle gi hunden griseøre, det STINKER jo :P Har aldri reagert slik før, men bortforklarte det med at det sikkert var en ny leverandør :P

Skrevet

Testen i dag på morgen urin var mye tydeligere enn i går, fortsatt svak men sterk nok til at sambo kunne se den :)
Tør ikke glede meg enda men litt glede er det, mannen er hvertfall veldig glad, jeg er mer redd for at mensen skal komme :/

Skrevet

Du er nok gravid!:) jeg trodde at mensen skulle komme lenge etter IKM. Føltes bare unaturlig at JEG skulle være gravid. Gratulerer :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...