AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Hei! Jeg har fått tilbakebetaling på tollen på varene jeg kjøpte i England, og fikk det form av en sjekk i posten her hjemme. Nå vil jeg løse ut pengene, men hvordan gjør man det? Og kan man da velge å få pengene i kontant? Hvilken bank har mest gunstig pris for å løse ut sjekker? Takk for svar. Anonymous poster hash: cfa94...6aa
Neutral90 Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Jeg hadde også en sjekk fra England, eneste banken jeg fant som ville/kunne heve den var DNB De kunne bare sette penger inn på konto (ikke kontakt) og det tok ca 4 uker. Det kostet nærmere ingenting å heve den, men i mitt tilfelle måtte jeg opprette en konto - men det var verdt det siden det var flere tusen i skattepenger.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Jeg hadde også en sjekk fra England, eneste banken jeg fant som ville/kunne heve den var DNB De kunne bare sette penger inn på konto (ikke kontakt) og det tok ca 4 uker. Det kostet nærmere ingenting å heve den, men i mitt tilfelle måtte jeg opprette en konto - men det var verdt det siden det var flere tusen i skattepenger. Så bra betyr det at jeg bare trenger å levere skjekken til mitt lokale kontor og oppgi kontonummeret mitt så fikser de resten? Anonymous poster hash: cfa94...6aa
Neutral90 Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Nei, nesten men litt mer enn det. Det må være en DNB konto, du må ha med pass (kan hende annen id er nok) og du må skrive under på noe greier osv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Flott, takk for hjelpen Anonymous poster hash: cfa94...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå