Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger hjelp til å finne noe bra ansiktssminke/produkter. Jeg kan jo begynne å fortelle litt om problemet. Jeg har oljete hud, og får ofte urenheter. Akkurat nå bruker jeg det kit'et fra Clinique for kombinasjonshud, men er egentlig ute etter noe nytt, så hvis noen har noen tips her så kom gjerne med dem. Har vurdert å prøve noe fra Lush, eller andre merker med litt mer naturlige ingredienser, men hva enn virker.

Sminkerutinen min starter med at jeg tar på Time Balm primeren fra The Balm. Deretter en mattende foundation fra Clinique, concealer fra Maybelline, så ett foundationpudder fra GloMinerals. Jeg tror nok at det "oljete" problemet kan komme av at jeg bruker for mye, men akkurat nå er jeg nødt til å bruke begge for dekkevnen. Men er som sagt ute etter noe nytt.

Har også planlagt å kjøpe Clarisonic.

Trenger egentlig bare generelt tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp clarisonic! Det gjorde underverker for huden min.

Altså, du trenger bedre hudpleie. Clinique er bare tøys, og masse alkohol i toneren osv.

Begynner man med god hudpleie, trenger man ikke så dekkende sminke.

• Liker 1
Skrevet

Kjøp clarisonic! Det gjorde underverker for huden min.

Altså, du trenger bedre hudpleie. Clinique er bare tøys, og masse alkohol i toneren osv.

Begynner man med god hudpleie, trenger man ikke så dekkende sminke.

Har du noen tips til hvilken hudpleie som kan passe? Har virkelig ikke peiling, haha.

Skrevet

Clinique er DØDEN for hud :bond: Prøv gode merker som f.eks Decleor (gjorde UNDER for huden min), Matis, MD, etc.

Ang. foundation: Jeg elsker MAC Matchmaster foundation. Veldig pen og lett finish, dekker perfekt, og du kan variere mellom medium og full dekkevne ut i fra hvor mye du tar på. Har heller ikke reagert på den, og huden min reagerer på nesten all flytende foundation. Definitivt verdt et forsøk :)

Skrevet

Har du noen tips til hvilken hudpleie som kan passe? Har virkelig ikke peiling, haha.

Dermalogica, MD formulations, Matis, Carita, Elixir, Decleor.. Alle gode merker.

Skrevet

Sheercover reddet huden min :)

Skrevet

Matis og decléor er gode merker!

Har du prøvd foundationpudder fra i.d. formulations bare minerals? Kan børstes over hele ansiktet for lett dekkevne, og påføres punktvis med en mindre pensel der det er særlig behov (f.eks. over urenheter)

Skrevet

http://www.iherb.com/Derma-E

Jeg er veldig fornøyd med produkter fra Derma E. Gode priser er det og:)

Dette så bra ut! Hvordan hudtype er det beregnet for? Jeg har kombinasjonshud men får veldig lett kviser, har alltid noen kviser i ansiktet. Det jeg har vært mest fornøyd med hittil er MD formulations, er dette noe lignende?

Anonymous poster hash: 67db1...06e

Skrevet

Har nå bestilt Clarisonic, Dermalogica Ultracalming, og Matis Response Purete fuktighetskrem og serum. Så får vi se hvordan det går.

Skrevet

Matis og decléor er gode merker!

Har du prøvd foundationpudder fra i.d. formulations bare minerals? Kan børstes over hele ansiktet for lett dekkevne, og påføres punktvis med en mindre pensel der det er særlig behov (f.eks. over urenheter)

Ja, har prøvd det, men det er noen år siden så jeg har vurdert å prøve det igjen. Har også vurdert den fra Artdeco.

Skrevet

Sheercover reddet huden min :)

Har jo hørt om Sheercover, men trodde kanskje det bare var lureri :fnise:

Skrevet

Har jo hørt om Sheercover, men trodde kanskje det bare var lureri :fnise:

Haha ja, jeg og en stund! Men helt sant, huden min har aldri sett bedre ut altså :D

Skrevet

Haha ja, jeg og en stund! Men helt sant, huden min har aldri sett bedre ut altså :D

Da skal jeg vurdere å prøve det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...