Gå til innhold

Tjekkeisk valium fra en venninne. Ble syk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at man aldri skal ta i mot tabletter fra andre, og denne var kjøpt på gata. Det sier hun etter at jeg fortalte hvordan jeg reagerte.

Det står Ranbaxy diazepam 10mg, terapia på brettet. Jeg tok bare en etter uker med lite søvn. Det endte med munntørrhet, tørre øyne, tørste, følelse av å ikke kunne røre seg, tankekjør, slapphet, lav puls, nummenhet i hele kroppenn inkludert ansiktet. Og tankekjør i hodet.

Det var en lite avslappende natt. Jeg har fortalt om hva som hendte og hun sier at pillene var noe dritt. Jeg tok bare en halv tablett og lurer på hva som kunne hendt hvis jeg hadde tatt flere?

Anonymous poster hash: f6ef5...5e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djeezez.. Du slapp heldig unna!!

Vil si at venninna di ikke er verdens beste venninne når hun utsetter deg for fare, for det er det hun gjorde!

• Liker 4
Skrevet

Om det er kjøpt på gata aner du jo ikke hav det er. Da kunne hva som helst skjedd.

Skrevet

Det sier seg vel selv at når man tar dop kjøpt på gata i Tjekkia så vet man ikke hva man får.

Gjest avocadoen
Skrevet

Du får være glad du ikke ble til en grønnsak da, og så håper jeg at du har lært (ikke at jeg tror du har det, men)

Du får heller gå til legen din og finne ut hvorfor du sliter med søvn og så får du få sovepiller av han. Så er det i alle fall trygt, selv om sovepiller ikke er særlig bra.

Skrevet

Det høres mer ut som antipsykotika enn Valium, særlig den følelsen av å ikke kunne røre seg. Man vet aldri hva man får på svartebørsen...

Anonymous poster hash: c03e6...00a

Skrevet

Jeg håper også jeg har lært etter å ha ligget en hel natt i nesten komatiøs våken tilstand med tankekjør mot grensen til hallusinasjoner, følelsen av å ikke kunne røre seg og av at kroppen ga opp.<br />Hun hadde ikke prøvd pillene selv før den kvelden jeg fikk to, men opplevde ikke det samme som meg. Jeg kommer ikke til å ta flere. Skal levere inn det jeg har på apoteket. Kan man gjøre det anonymt?<br /><br />Jeg skriver denne tråden først og fremst for å advare andre. Det føltes ikke som å ta en valium, men som en blanding noe annet jeg ikke vet hva er og ikke har lyst å oppleve igjen. Er det noen andre som har hatt de samme opplevelsene av illegale piller?<br /><br />Ts

Anonymous poster hash: f6ef5...5e3

Skrevet

mini-mio, on 28 Nov 2014 - 13:12, said:

Det sier seg vel selv at når man tar dop kjøpt på gata i Tjekkia så vet man ikke hva man får.

Hun hadde fått tak i det her i Norge. Anonymous poster hash: f6ef5...5e3
Skrevet

Djeezez.. Du slapp heldig unna!!

Vil si at venninna di ikke er verdens beste venninne når hun utsetter deg for fare, for det er det hun gjorde!

Enig. Først etter at du ble syk kom det frem at pillene var kjøpt på gata, og ikke var noe særlig. Greit nok at man ikke bør ta imot piller fra hvem som helst, men med venner som det der trenger du pokker ikke fiender.

Anonymous poster hash: 53852...09e

Skrevet

AnonymBruker, on 28 Nov 2014 - 13:18, said:

Det høres mer ut som antipsykotika enn Valium, særlig den følelsen av å ikke kunne røre seg. Man vet aldri hva man får på svartebørsen...

Det høres skremmende ut. Mens alt stod på med tankekjør og angst fikk jeg lyst å ta en til, var helt borte og måtte minne meg på at tankekjøret ikke er normalt på valium oghåpet bare at alt skulle gå ut av kroppen igjen. Bra jeg ikke tok flere. Det var en sjelden dårlig opplevelse.

Ts Anonymous poster hash: f6ef5...5e3

Skrevet

Korrekt, men den biten om gatekjøp unnlot "venninnen" å fortelle om.

Skrevet

AnonymBruker, on 28 Nov 2014 - 13:24, said:

Korrekt, men den biten om gatekjøp unnlot "venninnen" å fortelle om.

Hun sa at hun hadde fått pillene av en venninne og at de kom fra Tjekkia. Jeg burde takket nei og visst bedre, og skylder ikke på henne. Hun går på et anti-psykotika og det er kanskje derfor hun ikke fikk en så dårlig natt som jeg fikk, eller fordi vi reagerer forskjellige. Jeg lå time etter time og bare ventet på at pillene skulle gå ut av kroppen. Jeg vil ikke ha dette til en tråd om dårlige venninner, men hva som blir tibydt på gata og bivirkningene og hva man i verste fall kan få. Anonymous poster hash: f6ef5...5e3
Skrevet

Det høres skremmende ut. Mens alt stod på med tankekjør og angst fikk jeg lyst å ta en til, var helt borte og måtte minne meg på at tankekjøret ikke er normalt på valium oghåpet bare at alt skulle gå ut av kroppen igjen. Bra jeg ikke tok flere. Det var en sjelden dårlig opplevelse.

Ts Anonymous poster hash: f6ef5...5e3

Ja, fikk selv utskrvet Truxal (antipsykotika) for søvnvansker. Man får akkurat den følelsen du beskriver om man tar litt høy dose. Litt som om hele kroppen er lammet og en utrolig ubehagelig trøtthetsfølelse. Gir ingen god søvn.

Men det kan jo ha vært litt forskjellig i de pillene om du fikk hallusinasjoner i tillegg.

Benzo (Valium m.m) gir mer en behagelig tretthetsfølelse (og sterk avhengighet hos en del).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...