AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Lagt ved sykemeldingen min som vedlegg her, noe fylt ut, men usikker på hva jeg skal fylle ut og hvor ettersom dette er min første sykemelding?! Kan noen hjelpe meg? Skal jeg fylle ut stillingsprosenten min samt time jeg skal ha betalt for? Eller er dette arbeidsgiver. Nemlig black friday å jeg skulle jobbet mer enn vanlig, samt jeg jobber kun annenhver helg, så usikker på stillingsprosenten min. Tusen takk for svar :D <3 Anonymous poster hash: ee3c4...2f5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Du skal skrive hvor mange timer i uken du pleier å jobbe. Altså et snitt. Dersom du jobber annenhver helg vil dette i snitt si en halv helg i uken. Eksempel: Du jobber 4 timer mandag, 4 timer onsdag og 6 timer annenhver lørdag. Total arbeidstid pr uke er da 11 timer pr uke. Det er arbeidsgiver som skal fylle ut et eget skjema for inntekstopplysninger. Hva du skulle ha jobbet denne ene dagen har ingen betydning da du får dekket normal arbeidstid uten overtid. Anonymous poster hash: 0197b...973
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Jeg har aldri fylt ut antall timer, og det har ikke nav sagt noe på. Anonymous poster hash: e1681...31e
Gjest Aella Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 (endret) Feil post Endret 30. november 2014 av Aella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå