Piñacolada Skrevet 24. juli 2004 #1 Skrevet 24. juli 2004 Noen som er gamle nok til å huske denne serien? Jeg har akkurat fått sesong 1 og 2 på DVD, og jeg fryyyder meg!!! Husker jeg var helt gal etter denne da jeg var rundt elleve-tolv år.
Tusenfryd Skrevet 24. juli 2004 #2 Skrevet 24. juli 2004 Lalalalalallll three's company tooo.... Husker den, jeg - tenker på den hver gang jeg ser noen avskuespillerne. Dog husker jeg ikke hva hun mørke heter... men han og blondie - hva heter de da? Samma det - jeg vet det godt - uansett - artig! Hadde vært moro å sett den igjen.
Piñacolada Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2004 John Ritter spilte Jack Tripper Joyce DeWitt spilte Janet Wood Suzanne Somers spilte Chrissy Snow John Ritter var han som spilte familiefaren i serien "8 Simple Rules" som går på tv3. Han døde dessverre av hjertestans (?) i september ifjor. :cry:
Gjest Coolaid Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 Husker den, var det på sky channel?........ Likte den veldig godt, men tror ikke jeg var så gammel når jeg så den.......... Flotte minner.......
Piñacolada Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2004 Husker den, var det på sky channel?
LilleBille Skrevet 25. juli 2004 #6 Skrevet 25. juli 2004 ... den gikk da på en norsk kanal også - gjorde den ikke?
Piñacolada Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2004 Nei, den gikk aldri på norsk tv. Det ble derimot lagd en norsk versjon av denne serien som het "Tre på Toppen" med Torbjørn Harr i en av rollene. Tror den gikk på TVNorge.
LilleBille Skrevet 25. juli 2004 #8 Skrevet 25. juli 2004 Nei, den gikk aldri på norsk tv. Det ble derimot lagd en norsk versjon av denne serien som het "3 på Toppen" med Torbjørn Harr i en av rollene. Tror den gikk på TVNorge. Ja ja .. da så jeg vel på Sky da... (og den norske var jo bare håpløs)
Piñacolada Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2004 og den norske var jo bare håpløs Jess!! Det var den.
Bokalven Skrevet 25. juli 2004 #10 Skrevet 25. juli 2004 Der jeg kommer fra hadde vi ikke noe SkyChannel, så da er det ikke rart jeg ikke aner hva slags serie dette er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå