AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Er det noen her som er kjent med livmortappen? Min ligger langt ned og kjennes hard ut, men det kjennes ut som det er et lite hull der.. Jeg har endel murringer nedre i magen... Hvor høres det ut som jeg er i syklus? Er usikker på om jeg har hatt EL eller ei. Anonymous poster hash: 252ad...ff1
Saraby Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Det er vanskelig å si, da det ikke er en fasit på det (selvom mange internettsider antyder at det er det). Det varierer fra person til person, så du må nesten kjenne over lengre tid hvis du skal klare å bruke den som tegn på hvor i syklus du er. For min del kjente jeg aldri noe særlig forskjell så jeg kunne ikke bruke den som noe tegn på om EL snart var, hadde vært etc.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Er det noen her som er kjent med livmortappen? Min ligger langt ned og kjennes hard ut, men det kjennes ut som det er et lite hull der.. Jeg har endel murringer nedre i magen... Hvor høres det ut som jeg er i syklus? Er usikker på om jeg har hatt EL eller ei. Anonymous poster hash: 252ad...ff1 For å kunne si noe om dette er du nødt til å følge med på livmormunnen i flere måneder. Vanskelig å si noe om akkurat dette når du ikke er kjent med den. Anonymous poster hash: 9fa93...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå