AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Har du tent dem? Ser i mange vinduer at de er tent, og noen har tent for lenge siden. For min del tenner jeg på søndag når det begynner å bli mørkt. Hva pleier dere å gjøre? Anonymous poster hash: fbd86...432
melatonin Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Jeg tenner på søndag! Har tre stjerner og en stake. Jeg jobber kvelden så muligens samboeren kan tenne så kan jeg se de lyse i vinduet når jeg kommer kjørende hjem, så tenner vi første lyset sammen under kveldsmaten. Men på lørdag skal vi tenne kransen jeg har ute, ha vår egen lille julekranstenning man får ikke mer kos enn man lager selv. 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Skal gjøre det nå i helga.Anonymous poster hash: 6b9b6...10d 1
Miss moneypenny Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Vi gjør det i kveld, for naboene har gjort det, og 4-åringen syns det er fryktelig urettferdig at "alle andre" har gjort det. Hun er veldig veldig glad i alt som har med jul å gjøre
lykkelige.meg Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 I og med at jeg tok en skikkelig vask av huset i går har jeg tatt stjerner og staker frem idag. Deilig å gjøre det mens huset ennå er skikkelig rent :-) tenker å lete frem lilla duker og puter i kveld :-) 1
Sauen Shaun Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Jeg har hengt opp røde gardiner og fått på plass både adventstjerne og adventstake, men jeg tenner dem ikke før søndag.
skrue Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Tennes 1. advent eller 1. desember avh av hva som kommer først. Både stjerner og belysning ute. Står på til 20. dag jul. 1
AloeVera Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Har veldig lyst til å gjøre det nå! Det er så koselig. I alle fall for nabodamen. Vi bor dårlig til så det er kun hun som ser den, ikke i stuen vår Men koselig å gjøre det for henne synes jeg. Hun er så gammel å søt Men venter til søndag kveld!
FruHudson Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 Klarte ikke holde meg lenger enn til i dag! Koselig her nå som jeg har fått opp litt julepynt.
missdior Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Har satt frem staken i vinduet, og skal lete frem stjernene i kveld, bare for å ha det klart. Så tennes det klokken 17 på søndag.Tradisjoner 1
skrue Skrevet 28. november 2014 #12 Skrevet 28. november 2014 Har veldig lyst til å gjøre det nå! Det er så koselig. I alle fall for nabodamen. Vi bor dårlig til så det er kun hun som ser den, ikke i stuen vår Men koselig å gjøre det for henne synes jeg. Hun er så gammel å søt Men venter til søndag kveld! 1. advent starter ett sekund over midtnatt natt til søndag. 1
Gjest Ive Lina Skrevet 28. november 2014 #14 Skrevet 28. november 2014 Jeg har funnet fram adventstaken og kjøpt lilla lys - tenner første lys på søndag. Har ikke noen elektriske stjerner eller staker.
Sauen Shaun Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Jeg har hengt opp røde gardiner og fått på plass både adventstjerne og adventstake, men jeg tenner dem ikke før søndag. I går var jeg veldig bestemt på at det ikke skulle tennes før i morgen... veeel... Det holdt ikke helt i mål... Det er mørkt og regn ute, huset er pyntet og stua er fylt med salmesang. Jeg måtte bare tenne stjerna og adventstaken i dag.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 I går var jeg veldig bestemt på at det ikke skulle tennes før i morgen... veeel... Det holdt ikke helt i mål... Det er mørkt og regn ute, huset er pyntet og stua er fylt med salmesang. Jeg måtte bare tenne stjerna og adventstaken i dag. Jeg tente de første to i går kveld, jeg.. Føler du deg bedre nå? Og så tente jeg tre til nå etter middag...Anonymous poster hash: 6b9b6...10d
Sauen Shaun Skrevet 29. november 2014 #17 Skrevet 29. november 2014 Jeg tente de første to i går kveld, jeg.. Føler du deg bedre nå? Og så tente jeg tre til nå etter middag...Anonymous poster hash: 6b9b6...10d Føler meg helt fin jeg, selv om mine egne prinsipp er brutt...
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #18 Skrevet 29. november 2014 Føler meg helt fin jeg, selv om mine egne prinsipp er brutt... Når man selv begynner å bryte sine egne prinsipper er det vel på høy tid å legge dem bort?Anonymous poster hash: 6b9b6...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå