AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Kjøp den i dag, 25% hos Coverbrands! Kan ikke si noe om hvor lenge den holder, da jeg bestilte den for første gang i dag selv Anonymous poster hash: 3c78c...b9a
kvm Skrevet 28. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2014 Kjøp den i dag, 25% hos Coverbrands! Kan ikke si noe om hvor lenge den holder, da jeg bestilte den for første gang i dag selv Anonymous poster hash: 3c78c...b9a Ja, var det jeg hadde tenkt, å utnytte tilbudet i dag. Men dersom den bare holder en liten stund så lønner det seg jo ikke uansett.
Lemen Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Jeg mener å huske at jeg kjøpte min i februar eller mars i år, og nå er den snart tom Har brukt den stort sett hver dag, med noen unntak (har håpløse bryn). Jeg har ikke tatt på så mye i gangen da, siden jeg er dritbleik og ikke vil ha svarte bryn. Men jeg vil si den holder ganske lenge! Bestilte meg den nye i dag, den som er litt lysere :D
kvm Skrevet 28. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2014 Jeg mener å huske at jeg kjøpte min i februar eller mars i år, og nå er den snart tom Har brukt den stort sett hver dag, med noen unntak (har håpløse bryn). Jeg har ikke tatt på så mye i gangen da, siden jeg er dritbleik og ikke vil ha svarte bryn. Men jeg vil si den holder ganske lenge! Bestilte meg den nye i dag, den som er litt lysere :D Takk for svar! Høres ut som den holder ganske lenge da
smygende_lodde Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Jeg pleier ikke sminke meg hver dag, men jeg har hatt min i omtrent 3 måneder og den er ikke i nærheten av å bli tom ennå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå