Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av kvm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp den i dag, 25% hos Coverbrands! Kan ikke si noe om hvor lenge den holder, da jeg bestilte den for første gang i dag selv :)

Anonymous poster hash: 3c78c...b9a
Skrevet

Kjøp den i dag, 25% hos Coverbrands! Kan ikke si noe om hvor lenge den holder, da jeg bestilte den for første gang i dag selv :)

Anonymous poster hash: 3c78c...b9a

Ja, var det jeg hadde tenkt, å utnytte tilbudet i dag. Men dersom den bare holder en liten stund så lønner det seg jo ikke uansett. :)

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg kjøpte min i februar eller mars i år, og nå er den snart tom :) Har brukt den stort sett hver dag, med noen unntak (har håpløse bryn). Jeg har ikke tatt på så mye i gangen da, siden jeg er dritbleik og ikke vil ha svarte bryn. Men jeg vil si den holder ganske lenge!

Bestilte meg den nye i dag, den som er litt lysere :D

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg kjøpte min i februar eller mars i år, og nå er den snart tom :) Har brukt den stort sett hver dag, med noen unntak (har håpløse bryn). Jeg har ikke tatt på så mye i gangen da, siden jeg er dritbleik og ikke vil ha svarte bryn. Men jeg vil si den holder ganske lenge!

Bestilte meg den nye i dag, den som er litt lysere :D

Takk for svar! Høres ut som den holder ganske lenge da :)

Skrevet

Jeg pleier ikke sminke meg hver dag, men jeg har hatt min i omtrent 3 måneder og den er ikke i nærheten av å bli tom ennå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...