Birdo Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Gifter meg om underkant av 8 mnd, men har ikke finni kjole enda, ikke sett på en gang. Er jeg veldig sent ute? Er også på plussiden av vekta, hvor kan jeg finne noe fint?
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Ta det med ro du har fortsatt mye tid pá á finne deg en brudekjole. Jeg fant min nár det var rundt 3 uker til brylluppet várt. Min fikk jeg fra da det var salg av utstillings modeller og kjole modeller de mátte selge ut fordi de fikk inn nye modeller i brudebutikken. Sá det er nok fortsatt háp for deg og, og tror nok at det vil gá bra for deg med á finne deg en kjole fór brylluppet er der.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Jeg kjøpte min på finn da det var under ro måneder igjen. Hadde begynt å bli litt stressa da Anonymous poster hash: c37e1...47c
Birdo Skrevet 28. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2014 Godt å høre! Hører så mange si at man må finne kjole MINST 8-10 mnd før, så begynte å bli litt stressa! Forhåpentligvis finner jeg kjole i februar/mars
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Ville sett meg litt rundt nå, er mye salg nå i november. Anonymous poster hash: 33c9f...ab4
Lanoungen Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Jeg har hørt 6-8 måneder før, men tror ikke det hadde vært krise om det hadde blitt 5 heller. Jeg gifter meg også om ca 8 måneder (1. august) og har ikke begynt i det hele tatt, har bare sett litt på nettet for å orientere meg om hvilke brudesalonger som finnes lokalt. Tenker å begynne i januar/februar Når det kommer til hvor du kan finne en fin kjole så kommer det litt an på hvor i Norge du bor?
masekopp Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 De fleste butikker bruker 4-6 mnd på å levere nye brudekjoler, så skal den jo også syes - så ville iallefall satt igang nå hvis jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå