Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Viste ikke hvilken kategori dette kunne gå under så det ble nå her da! Uansett; HVOR bør man dra idag som det er black friday? Noen plasser de har helt geniale tilbud eller? Jeg vil ha ideer på alt ifra klær til kaker!

Noen nettbutikker som har black friday tilbud?

PØS PÅ!

Skrevet

Sjekk mote kategorien, er en tråd der! :)

Anonymous poster hash: b6d24...277

Skrevet

Ååå ok! Tusen takk! :)

Gjest anonym2233
Skrevet

Ta en titt på side 2, Der har de en giga oversikt :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Vi kan jo holde denne tråden spesifikt til gode Black Friday tilbud på sminke?

Jeg tok sjansen på en gratisprøve på Makeup Mekka sin "Massive 5 XL Volume Mascara" for noen måneder siden, og er så strålende fornøyd at jeg benyttet meg av Black Friday tilbudet om halv pris, sammen med børstesåpe til halv pris.

Alt i alt synes jeg det var noen gode tilbud der.

Lenke til Black Friday tilbudene

Skrevet

Jeg tok sjansen på en gratisprøve på Makeup Mekka sin "Massive 5 XL Volume Mascara" for noen måneder siden, og er så strålende fornøyd at jeg benyttet meg av Black Friday tilbudet om halv pris, sammen med børstesåpe til halv pris.

Er den nettbutikken grei å handle på eller? Kommer varene relativt raskt, og hvordan gjør de det med frakt? Prøver å betale for en bestilling på litt under 300 kr, men frakten ble ikke lagt til i totalsummen. :/

Anonymous poster hash: 12e91...dc2

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er den nettbutikken grei å handle på eller? Kommer varene relativt raskt, og hvordan gjør de det med frakt? Prøver å betale for en bestilling på litt under 300 kr, men frakten ble ikke lagt til i totalsummen. :/

Anonymous poster hash: 12e91...dc2

Jeg har vært veldig fornøyd med leveransene.

Denne gangen tok det bare noen timer før det kom mail om at varene var sendt, og det er litt raskere enn det har pleid å være.

De sier vel 3 til 5 dager, og det er nærmere 5 enn 3 synes jeg, men det er jo avhengig av hvor du bor ;)

Frakt... den har jeg vel aldri tenkt så mye på for å være helt ærlig siden det er standard leveranse på 29 kroner.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Der lurte du meg til å handle. :P Ble 5xl volume mascara, børstesåpe, lipgloss, neglelakk pluss at jeg også får med en gratisprøve på ultra length mascara. Utrolig billig der da, blir spennende å prøve. Sukk, som om ikke jeg har nok sminke fra før, jeg har jo mitt eget lille parfymeri, hehe. Men alltid moro å kjøpe ny sminke selv om jeg sjelden får brukt opp alt siden jeg kjøper nytt hele tiden. Jeg er hååååpløs. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...