rosahelikopter Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Jeg har kjøpt både til meg og mitt barn i høst. Men det regner rett gjennom etter en time med det på ute. Er den typen som er litt tynt regnstoff. Koster 450-500 pr sett for barn og 700 for voksne. Trodde det skulle tåle mer. Man blir kliss blaut, bortsett der støvlene er på. Flere som har opplevd dette?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Du må finne lappene og se hvilken "vannsøyle" de skal tåle. Har jakke med 10 000 og blir ikke våt i den. Vet ikke hvor mye Norheim og Hagløf regntøyet mitt har, men begge er tette. Helly Hansen har alltid vært kvalitet, så jeg mistenker at du har et regntøy som er beregnet på lett regn, ikke på øs pøs regn. Du kan gjøre to ting, gå tilbake i butikke og klage, eller kjøpe impregnering tilpasset den typen regntøy. Men husk at impregnering ikke er egnet til små barn som slikker på klær osv da de kan få i seg impregneringsstoffer. Tror det var svenskene som fant ut nylig at dette ikke er bea. Forresten er det i sømmene det lekker eller over alt?Anonymous poster hash: a5bb6...8d4
rosahelikopter Skrevet 29. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2014 Takk for svar. Det er ikke i sømmene, men direkte på lår og armer som blir kliss klass. Er heller ingen hull. Er godt mulig dette regntøyet er mer beregnet for duskeregn. Står ingen ting om vannsøyle, men de på regntøyspesialisten sa ikke noe negativt om det.
Rachelzane Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 signerer at du må ALLTID sjekke vannsøylen når du skal kjøpe regntøy! det varier utrolig mye. har selv godt i den fella
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Takk for svar. Det er ikke i sømmene, men direkte på lår og armer som blir kliss klass. Er heller ingen hull. Er godt mulig dette regntøyet er mer beregnet for duskeregn. Står ingen ting om vannsøyle, men de på regntøyspesialisten sa ikke noe negativt om det. Prøv å google best i test regntøy, se om ditt regntøy kommer opp. Ellers ville jeg gått tilbake til selger og forhørt meg.Anonymous poster hash: a5bb6...8d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå