Gå til innhold

Vært uheldig i dating, og kjærlighetslivet. Hvordan gå videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig uheldig i nettdatingen, og kjærlighetslivet. Har blitt slik at det har blitt en del sexpartnere de siste årene. Noe jeg skammer meg virkelig over.

Egentlig skulle jeg ha bodd sammen med the one, for lenge siden.

Jeg har vært ute for en ny situasjon, der vi har datet, og hatt sex. Og nå føler jeg at jeg må bare gi den situasjonen opp pga at jeg føler at han er for likegyldig.

Men jeg føler meg veldig oppgitt nå. Kan noen komme til å like meg ekte? osv... Jeg tenker på alt det.

Noen som har vært der jeg er, og har dere noen tips til tidspunkt for å treffe en ny osv? Det er gjerne litt tidlig nå, siden han og jeg var sammen onsdagen, og natt til torsdagen. Tenkte å melde meg inn i en datingside og møte en, men jeg bør nok vente føler jeg. Hva mener dere?

Jeg vil ikke gå videre pga at jeg ikke ble forelsket. For jeg ble veldig forelsket i han, men grunnen til at jeg vil gå videre er for å komme meg videre, for jeg føler at han ikke er så forelsket som jeg er i han.

Noen som har like erfaringer, og råd og tips for å føle seg bedre?

Anonymous poster hash: cbb70...086
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: f112b...947
Skrevet

Jeg har vært veldig uheldig i nettdatingen, og kjærlighetslivet. Har blitt slik at det har blitt en del sexpartnere de siste årene. Noe jeg skammer meg virkelig over.

Egentlig skulle jeg ha bodd sammen med the one, for lenge siden.

Jeg har vært ute for en ny situasjon, der vi har datet, og hatt sex. Og nå føler jeg at jeg må bare gi den situasjonen opp pga at jeg føler at han er for likegyldig.

Men jeg føler meg veldig oppgitt nå. Kan noen komme til å like meg ekte? osv... Jeg tenker på alt det.

Noen som har vært der jeg er, og har dere noen tips til tidspunkt for å treffe en ny osv? Det er gjerne litt tidlig nå, siden han og jeg var sammen onsdagen, og natt til torsdagen. Tenkte å melde meg inn i en datingside og møte en, men jeg bør nok vente føler jeg. Hva mener dere?

Jeg vil ikke gå videre pga at jeg ikke ble forelsket. For jeg ble veldig forelsket i han, men grunnen til at jeg vil gå videre er for å komme meg videre, for jeg føler at han ikke er så forelsket som jeg er i han.

Noen som har like erfaringer, og råd og tips for å føle seg bedre?

Anonymous poster hash: cbb70...086

Gi det litt tid herregud. Er ikke alle som faller pladask med en gang

Anonymous poster hash: e2ca0...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...