Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #1 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg har funnet vekta mi. jeg er 75 kg. Ingen som tror jeg er det heller. Ser at jeg kan ikke gå ned noe iallefall. var litt rundere før. Nå sier dem at jeg er tynn. Så har det kommet en reklame øverst på kvinneg. trykket for å se hva dette er. De forteller meg at idealvekta mi er 16 kg mindre enn hva jeg er. Skulle jeg vert så tynn , så hadde jeg sett ut som en anoreksiapasient. godt jeg kan ta det med et smil, men hva om ungjenter får høre noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 24. juli 2004 #2 Del Skrevet 24. juli 2004 Idealvekta di er den vekta DU trives med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. juli 2004 #3 Del Skrevet 25. juli 2004 Slike tester gjør meg forbanna! Godt du tar det med et smil, men det er mange som ikke gjør det. Synes faktisk at KG burde holde seg for god til å ta inn annonser med slikt innhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #4 Del Skrevet 25. juli 2004 men husk det er ikke vekta som teller, det er helheten du ser i speilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #5 Del Skrevet 25. juli 2004 Ja, jeg er såpass gammel at jeg vet hva som er riktig for meg Det er det jeg trives med. dessuten har jeg kraftig benbygning. Jeg ser slank ut, både for meg selv og for andre. Dette er et firma som skal tjene penger. masse penger. Mange er vilig til å prøve alt i sin overvekt. Snarlg vekttap også kansje? Fortell en ungjente som føler hun har to kilo for mye at idealvekten er 16 kg mindre. Jeg vil se veldig syk ut med 16 kg. mindre. Man kan ikke se seg blind på bmi. Det kommer an på flere ting. Muskler. Jeg har masse muskler. Pga jobben og trening. Slike firmaer dukker ikke opp pga de har et stort behov for å hjelpe folk, men for å tjene raske penger. de aller færreste klarer å gå ned varig vekttap med kurer. Selv om de aller fleste forstår at det er andre ting som må til for å oppnå det, så biter de på. Opp i vekt like etterpå og tapte penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå