Gå til innhold

Noen som har god peiling på trening og slanking her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kunne tenkt seg og hjelpe meg? Eventuelt tatt seg tiden til å skrive med meg her inne på melding, hjelpe meg, gi meg veiledning i forhold til trening og det å gå ned i vekt på en sunn måte?

Har lite peiling, og jeg har for mye angst til å ta meg på treningssenter, og er i en ganske desperat situasjon. Dette er sikkert rart og be om, men om noen bare kunne tatt seg tiden til å kansje la meg forklare situasjonen på melding, og da eventuelt kunne tenke seg å hjelpe meg.. Som sakt er jeg i en ganske desperat situasjon, og føler faktisk jeg har nådd mitt siste håp i livet..

jeg er ei jente i 20 årene som virkelig, virkelig trenger hjelp

dette er som sakt sikkert ekstremt rart å be om, men jeg er desperat, er det noen snille mennesker der ute som kunne tenke seg å skrive privat med meg?

Anonymous poster hash: e7478...bda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Du kan gjerne sende meg en PM hvis du ønsker å snakke litt. Er ingen helseekspert siden jeg ikke har begynt på ernæringsutdannelsen min enda, men studerer psykologi, og kan en del om helse og ernæring. Har selv endret livsstil og gått ned i vekt etter å ha slitt mye med vekt, sukkeravhengighet og negativ tankegang.

Bare send en melding hvis du føler for det :hug:

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så vansklig. Innta litt mindre kalorier enn det du bruker per dag. It aint rocket science

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...