Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2004 #1 Del Skrevet 24. juli 2004 Er på jakt etter borduk i Usa, men finner ingenting på tablecloth. Heter det noe annet der enn på engelsk? Hva er stoff på amerikansk? (om jeg ikke finner duker, så kan jeg sy de selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2004 #2 Del Skrevet 24. juli 2004 Stoff = fabric (tror jeg ihvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #3 Del Skrevet 24. juli 2004 Jepp, Poirot har rett. Men jeg kan ikke med all anstrengelse finne at amerikansk har noe annet ord for duk enn tablecloth? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2004 #4 Del Skrevet 24. juli 2004 Fabric søkte jeg også på, og da fikk jeg opp vaskemaskiner, sengetepper ol, men ikke noe vanlige stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. juli 2004 #5 Del Skrevet 24. juli 2004 ordboken min sier: duk: (bord~) (tacle-)cloth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #6 Del Skrevet 24. juli 2004 Stoff er helt riktig fabric. Og bordduk er tablecloth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2004 #7 Del Skrevet 24. juli 2004 Det sier min også, men det er bare noen få som bruker det i amerika. :-? Derfor lurte jeg på om det kanskje var noe annet de brukte i stedet. Blir jo sprø av mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #8 Del Skrevet 24. juli 2004 Fabric er i hvert fall vanlig å bruke blant amerikanere... Har snakket en god del om sying med amerikanere, og da er det snakk om fabric. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2004 #9 Del Skrevet 24. juli 2004 må finne ut hvordan siden ikke skal bli så stor først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #10 Del Skrevet 24. juli 2004 Kanskje de ikke vet hva duker er, rett og slett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2004 #11 Del Skrevet 24. juli 2004 Dette fikk jeg opp når jeg søkte på fabric: sjekk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #12 Del Skrevet 24. juli 2004 Prøv å søk mer spesifikt, som for eksempel noe med "sewing" og "fabric" i samme søkestreng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #13 Del Skrevet 24. juli 2004 www.fabric.com Søkte på Google: http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...G=Google+Search Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. juli 2004 #14 Del Skrevet 24. juli 2004 De sier tablecloth også i amerika. Ivertfall de jeg har spurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2004 #15 Del Skrevet 24. juli 2004 www.fabric.com Søkte på Google:http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&q=fabric&btnG=Google+Search :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #16 Del Skrevet 24. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå