Gå til innhold

Går det an å bruke denne kjolen på julebord?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det de er en festkjole.

Anonymous poster hash: e9e84...de1
  • Liker 2
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Jeg synes det kan gá bra sá lenge du bruker strómpebukse under og kanskje har pá noe over den som en sjal for eksempel? Sá det ikke virker litt for kaldt ut. ;):jepp: Og kanskje ta pá noen pumps eller stóvletter?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Den er kanskje litt for uformell?

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

.......

Endret av SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

Synes ikke den er for uformell. Det kommer helt an på typen julebord. Husker en stakkars kollega som kom stivpyntet med lange silkehansker og ballkjole på julebord på min jobb en gang. Alle andre hadde et enkelt skjørt eller en enkel kjole (ala denne eller enklere). Hun var tydelig ukomfortabel. Det verste er å komme FOR pyntet. Da er det bedre med et mer casualt antrekk - som om du bare "stakk innom".

Marineblått og hvitt er jo i utgangspunktet litt maritimt og sommeraktig. Men det kan funke. Synes kombinasjonen marineblått og sort er ganske fint. Så du kan fint ha tett, sort strømpebukse, sorte sko og evt en sort cardigan til. Min mening.

Og fordelen her er at du ikke blir helt lik alle de andre. Alle de i sort eller rødt.

Endret av Nordis
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes det kan gá bra sá lenge du bruker strómpebukse under og kanskje har pá noe over den som en sjal for eksempel? Sá det ikke virker litt for kaldt ut. ;):jepp: Og kanskje ta pá noen pumps eller stóvletter?

Skal jo sitte inne?? Den er varmere enn mange andre julekjoler med stropper, åpen rygg osv. Støvletter passer overhodet ikke til en slik kjole. Tenker å bruke hudfarget strømpebukse til, oppsatt hår, sorte pumps og rød clutch men er i tvil om den passer til anledningen.

Skrevet

Synes det høres veldig fint ut :) søt kjole, og hvis du stæsjer deg opp blir det ikke for sommerlig tenker jeg!

Skrevet

Nei huff, det må du ikke finne på

Skrevet

Passer vel fint så lenge tilbehøret får den litt oppstylet.

Anonymous poster hash: d66cb...f36

Skrevet

Skal jo sitte inne?? Den er varmere enn mange andre julekjoler med stropper, åpen rygg osv. Støvletter passer overhodet ikke til en slik kjole. Tenker å bruke hudfarget strømpebukse til, oppsatt hår, sorte pumps og rød clutch men er i tvil om den passer til anledningen.

Det finnes jo ingen fasitsvar her. Men jeg ville kanskje unngått rødt til (rød clutch/veske eller sko.)

Rødt + marineblått + hvitt blir veldig sommeraktig og 17.mai, synes jeg. Det røde tilbehøret vil understreke det "sommeraktige" ved denne kjolen. Ville nok heller brukt sort tilbehør, evt brunt (kan også være fint).

• Liker 1
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Ná kommer det litt an pá hva slags stil du kjórer. Og det er sá mye forskjellige stóvletter, noen kunne godt ha passet sá lenge det var rette stil for det. Jeg tenkte litt mer sánn hóst/vinter stil, men da ville det jo bli oppstylet pá en litt mer casual máte. Tenkte ogsá pá en kombinasjon av rocka og sót stil satt i sammen, da kan jo stóvletter passe godt inn.

Men den stilen du har tenkt ut vil ogsá passe veldig fint, sá lenge det er noe du liker godt. :-) Men som Nordis ogsá sier, kommer ogsá an pá hva slags julebord du skal til.

Skrevet

Nei, det må du ikke finne på.

Anonymous poster hash: 5eab8...cb8
Skrevet

Jeg synes den går an å ha på julebord, og jeg er veldig sikker på at den sitter som et skudd på deg :)

Med sorte strømpebukser til, pene sko og kanskje røde lepper så blir det kjempefint.

Skrevet

Det skulle gå heilt fint, men unngå den litt for sommarlege looken. Eg ville også heldt meg unna svarte strømper, det synest eg rett og slett er stygt til svart. Eg ville gått for hudfarga strømper (det må liksom ikkje skje noko med strømpene når du har prikkar på kjolen) og svarte eller hudfarga pumps. Knallraude lepper eller flytande eyeliner med vinge må til, du bør ha litt sminke til denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...