Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som ikke klarer å bruke blush? Eller "finnes det en for alle"? Jeg har prøvd mange ulike og ser rødsprengt ut uansett. Unntaket er når jeg er brun da kan de fungere sånn delvis. Kjøpte meg nettopp en ny blush og igjen sitter jeg her skuffet, enda jeg tok meg veldig god tid før jeg bestemte meg.

Den eneste blushen jeg kan bruke er harmony fra mac, da den er mer brunlig en rød. Føler jeg har brukt mye penger på blushere nå og vurdere og bare finne meg i at noen rett og slett ikke kler dette. Flere?

Anonymous poster hash: a4c0b...333
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en ting å si: Well dressed! :biggrin: Det er navnet på en Mac-blush som jeg forguder. Det rare med den er at alle venninnene mine som har prøvd den også har elsket den og den har sett kjempebra ut på de! Litt sånn som buksa på The sisterhood of the travelling pants :fnise: Den er ikke veldig dramatisk da, men fargen kan godt bygges opp også. Hvordan du påfører blushen kan jo også ha noe å si :)

Anonymous poster hash: 3c350...d81
Skrevet

Har en ting å si: Well dressed! :biggrin: Det er navnet på en Mac-blush som jeg forguder. Det rare med den er at alle venninnene mine som har prøvd den også har elsket den og den har sett kjempebra ut på de! Litt sånn som buksa på The sisterhood of the travelling pants :fnise: Den er ikke veldig dramatisk da, men fargen kan godt bygges opp også. Hvordan du påfører blushen kan jo også ha noe å si :)

Anonymous poster hash: 3c350...d81

Det må være en av de fra mac jeg enda ikke har prøvd! Vet den er veldig populær, men er usikker på om den kler meg. Men det med buksa skjønte jeg ikke? Har nå sett filmen en gang :)

Anonymous poster hash: a4c0b...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...