TheComet Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Jobber i barnehage, også satt vi og malte litt. Plutselig fikk jeg slengt en malerpensel med lilla farge rett i fanget. Og det er visst ikke maling som går av i vask! Gnikka på flekken med varmt vann rett etterpå, så den gikk litt bort. Også vasket jeg buksa på ullprogram med en gang jeg kom hjem. Men det er fortsatt en svak lilla flekk der. Dette var veldig synd, for buksa var helt ny. Men kanskje det er noen mammaer der ute som har noen geniale tips til å få fjernet flekker fra ull?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 (endret) Det eneste jeg bruker på ullklær er flytende gallesåpe (!!!) fra Clas Ohlson + tøymykner som passer til ull & silke. Det er virkelig det eneste som funker. Milo har aldri fungert på flekker på våre klær. (Nei, jeg er ikke et troll.) Når det er sagt er det en fordel jo fortere man får vasket det bort i forhold til når flekken kom på plagget. Endret 27. november 2014 av Spirrevirrevipp
TheComet Skrevet 27. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2014 Det eneste jeg bruker på ullklær er flytende gallesåpe (!!!) fra Clas Ohlson + tøymykner som passer til ull & silke. Det er virkelig det eneste som funker. Milo har aldri fungert på flekker på våre klær. (Nei, jeg er ikke et troll.) Når det er sagt er det en fordel jo fortere man får vasket det bort i forhold til når flekken kom på plagget. Tusen takk for tips! Skal prøve det ut:-)
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Tusen takk for tips! Skal prøve det ut:-) Bare hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå