TheComet Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Jeg har hatt ganske mange sexpartnere opp igjennom åra. Og er ikke stolt av det. Jeg tenker alltid på hva skal jeg si når min fremtidige kjæreste spør om hvor mange jeg har hatt sex med. (hvis han spør). Tenker hele tiden om jeg skal juge og si det bare er noen få, eller si jeg ikke har telt. Eller faktisk si det eksakte tallet. Hehe, vanskelig dilemma dette her Noen som har noen forslag?
rockejenta Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Tja. Jeg tenker det ikke burde bety noe. Så lenge man er i et forhold, så har man jo bare sex med den personen. De andre er du jo ferdig med. Om fyren ikke kan akseptere fortiden din, som har gjort deg til den du er i dag og den han er blitt forelsket i, så burde du finne noe bedre
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Jeg lyver aldri, så jeg ville bare sagt det. Om en fyr dumper deg ene og alene pga det så liker han jo ikke DEG. Syns også det blir feil å basere et helt forhold på en løgn. Anonymous poster hash: f5a83...fec
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Siterer Spice Girls: "If you wanna be my lover.. blablabla... If you want my future, forget my past!" Anonymous poster hash: f5a83...fec 4
Gjest Chloe87 Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Personlig så syntes jeg ikke det er noe man skal spørre kjæresten sin om i det hele tatt.
TheComet Skrevet 27. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2014 Siterer Spice Girls: "If you wanna be my lover.. blablabla... If you want my future, forget my past!" Haha, ja sant det Anonymous poster hash: f5a83...fec
Sandie Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Personlig så syntes jeg ikke det er noe man skal spørre kjæresten sin om i det hele tatt. Samme her.Jeg spør aldri. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Hadde holdt kjeft, det er jo ekkelt.Anonymous poster hash: a9eb0...153 1
Cuckold Skrevet 27. november 2014 #9 Skrevet 27. november 2014 Jeg har hatt ganske mange sexpartnere opp igjennom åra. Og er ikke stolt av det. Jeg tenker alltid på hva skal jeg si når min fremtidige kjæreste spør om hvor mange jeg har hatt sex med. (hvis han spør). Tenker hele tiden om jeg skal juge og si det bare er noen få, eller si jeg ikke har telt. Eller faktisk si det eksakte tallet. Hehe, vanskelig dilemma dette her Noen som har noen forslag? Finn en mann som ikke har noe imot en livsledsager som har ligget med svært mange, så slipper du å føre en mann bak lyset. Jeg har aldri skjønt hvorfor jenter er så ivrige på å date menn som ville avsluttet forholdet etter første date hvis de hadde visst om hennes fortid. Å være ærlig innebærer selvsagt at utvalget potensielle menn blir litt mindre, men til gjengjeld slipper du å gå inn i et forhold til en mann som ikke ville blitt sammen med deg om han hadde visst sannheten om din fortid. 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #10 Skrevet 27. november 2014 Hvis noen spør så lurer du på om du skal starte et eventuelt forhold med en løgn? Takler ikke vedkommende svaret så var dere ikke ment til og være sammen. Anonymous poster hash: 2d91e...b0d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #11 Skrevet 28. november 2014 Synes man skal være ærlig jeg, dersom det kommer opp. Man må jo selvsagt ikke nødvendigvis ta opp dette selv, men dersom kjæreste/date spør bør man være ærlig. Jeg ville aldri funnet på å spurt en ny kjæreste/date om dette selv, men heller latt henne ta initiativ om hun følte hun hadde behov for å snakke om sånt. Dette er selvsagt ideologisk, og ikke sikkert er den rette medisinen. Når det er sagt så må man jo og ta innover seg at vi bor i den virkelige verden, og jeg antar at menn flest helst ser at dama ikke har knulla halve kongeriket. Så kan man si at det er gammeldags og menn med slike tanker er ikke bra nok for deg allikevel da andre verdier bør telle mer, men skal man plante beina på jorda og være dønn ærlig, så vil nok et høyt antall sexpartnere framstå ganske uattraktivt, og kan skape problemer for deg mtp langtidsforhold. Fortiden vi alltid innhente en på ett eller annet vis, og jeg hadde nok hatt store betenkligheter selv med å gå inn i et seriøst forhold med en dame som har hatt veldig mange sexpartnere. For å tallfeste mener jeg med dette 40-50+. På den annen siden vil jo dette være veldig person og aldersavhengig, så jeg sier ikke at det nødvendigvis er en dealbreaker, men det er et kraftig minus. Fordelen din er at alle er forskjellige. Noen bryr seg mer enn andre, men den generelle oppfatningen min er at dette blandt menn ikke står veldig høyt i kurs. Er ikke 100% sikkert at ærlighet alltid varer lengst, så føler du at dette kan ødelegge noe som ellers kan se svært så bra ut, jug så det renner av deg ;) Hvor mange snakker vi forresten?Anonymous poster hash: ab61a...2d9
OppNedPåAlt Skrevet 28. november 2014 #12 Skrevet 28. november 2014 Ignorance is bliss. Jeg pleier egentlig ikke å si så mye om ting jeg ikke er stolt over.
TheComet Skrevet 28. november 2014 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2014 Synes man skal være ærlig jeg, dersom det kommer opp. Man må jo selvsagt ikke nødvendigvis ta opp dette selv, men dersom kjæreste/date spør bør man være ærlig. Jeg ville aldri funnet på å spurt en ny kjæreste/date om dette selv, men heller latt henne ta initiativ om hun følte hun hadde behov for å snakke om sånt. Dette er selvsagt ideologisk, og ikke sikkert er den rette medisinen. Når det er sagt så må man jo og ta innover seg at vi bor i den virkelige verden, og jeg antar at menn flest helst ser at dama ikke har knulla halve kongeriket. Så kan man si at det er gammeldags og menn med slike tanker er ikke bra nok for deg allikevel da andre verdier bør telle mer, men skal man plante beina på jorda og være dønn ærlig, så vil nok et høyt antall sexpartnere framstå ganske uattraktivt, og kan skape problemer for deg mtp langtidsforhold. Fortiden vi alltid innhente en på ett eller annet vis, og jeg hadde nok hatt store betenkligheter selv med å gå inn i et seriøst forhold med en dame som har hatt veldig mange sexpartnere. For å tallfeste mener jeg med dette 40-50+. På den annen siden vil jo dette være veldig person og aldersavhengig, så jeg sier ikke at det nødvendigvis er en dealbreaker, men det er et kraftig minus. Fordelen din er at alle er forskjellige. Noen bryr seg mer enn andre, men den generelle oppfatningen min er at dette blandt menn ikke står veldig høyt i kurs. Er ikke 100% sikkert at ærlighet alltid varer lengst, så føler du at dette kan ødelegge noe som ellers kan se svært så bra ut, jug så det renner av deg ;) Hvor mange snakker vi forresten?Anonymous poster hash: ab61a...2d9 17/18
Gjest tomasjj Skrevet 28. november 2014 #14 Skrevet 28. november 2014 Hadde ikke spurt, men svart ærlig hvis noen spurte meg. Synes ikke det var så mange. 2
Gjest lnx Skrevet 28. november 2014 #15 Skrevet 28. november 2014 17/18 er ikke mange "opp igjennom åra" som TS sier 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #16 Skrevet 28. november 2014 Det var ikke mange i det hele tatt. Bare slapp av. Anonymous poster hash: 9d11f...398 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #17 Skrevet 28. november 2014 Det er motsigende å si at antall sex partnere ikke er viktig, og samtidig at du vil ikke fortelle om hvor mange du har vert med. Virker som om det begrunnes med at det er så uviktig at man ikke vil snakke om det engang. Men det er åpenbart langt fra sannheten. For dere på kg er det helt uviktig å vite hva jeg har hatt til frokost, hva jeg skal til helgen og hva slags vær det er her jeg er. Men jeg kan likevel lett si det. Makrell, dåp & sol. Har man ikke et problem med det, så sier man det jo. jeg forstår heller ikke spice girls, som ikke bryr seg om fortiden. Det er ikke rart mange skiller seg, du kjenner jo ikke mannen din. Anonymous poster hash: c1db1...d53 1
majagirl Skrevet 28. november 2014 #18 Skrevet 28. november 2014 (endret) Problemet er jo at hvis du lyver, og dere etterhvert gjennom livet møter de du har hatt sex med og det kommer frem, så vil han jo innse at du har løyet. Et annet problem er jo f.eks hvis du trekker ifra de du vet du aldri vil møte f.eks han i Tyrkia, så er det jo pussig at du aldri har hatt sex på ferie, men så plutselig glipper det ut av deg at du har hatt sex på en ferie.... Du ender jo opp med å gå gjennom et liv der du til stadighet må unngå å forsnakke deg. Kan være vanskelig når man har drukket osv. Se for deg tilfellet at kjæresten forteller en morsom historie der han lå med en jente i Hellas, så skal du ta tilbake og fortelle om din. Men glemmer at du har trukket denne episoden ifra på tallet i farten. Jeg ville bare sagt tallet og forholdt meg til at det var et tall innenfor normalen. Endret 28. november 2014 av majagirl
draug 75 Skrevet 28. november 2014 #19 Skrevet 28. november 2014 17/18 er det samme som jeg hadde ved innledning av et langt forhold en gang i tjueårene. Jeg visste at dette var noe hun lurte på og aldri turde å spørre om, fordi hun kjente på seg at hun ikke ville like svaret. Ooog.... det hadde nok vært for mange for henne. Det kan være at du har en mann som ikke tar det som en del av pakken. Mediantallet for norske menn er noe slikt som 5-6 sexpartnere, så de aller, aller færreste menn har hatt så mange eller flere sexpartnere enn deg. Det jeg vl fram til, er at det kommer til å tære på forholdet hvis det betyr noe for han. Trøst deg med at de flest menn lever fint med kvinner som har hatt flere partnere enn de selv har hatt.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #20 Skrevet 28. november 2014 Syntes ikke det er noe man burde spørre andre om. Det er personlig og ikke noe jeg ville delt med en partner. Ikke fordi du burde skamme deg, men fordi det ikke er noen andres sak og det potensielt kan skape problemer...Anonymous poster hash: 936c0...a3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå