Ylajali Skrevet 19. august 2004 #81 Del Skrevet 19. august 2004 Ja, trykk to ned til venstre, og to bort så ser du skillebekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. august 2004 #82 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg er helt loka, jeg Hva heter det der vi skal møtes? Har glemt det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 19. august 2004 #83 Del Skrevet 19. august 2004 Hehe! Tinker'n, Framneshaven (?) på Skillebekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. august 2004 #84 Del Skrevet 19. august 2004 ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 19. august 2004 #85 Del Skrevet 19. august 2004 Ble det åtte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #86 Del Skrevet 19. august 2004 Hadde kanskje vært bedre hvis det hadde vært oppholdsvær? Begynner å dryppe litt ned her nå. Lørdag og Søndag er det brukbart vær, og Mandag er det knallsol. Eller, hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 19. august 2004 #87 Del Skrevet 19. august 2004 Helt i orden for meg, fikk nøklene til nyleiligheten idag så har egentlig nok å henge fingrene i senere ikveld Vi kan jo si mandag da? Passer fint for meg det, regner med vi må bruke hele helgen på å flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. august 2004 #88 Del Skrevet 19. august 2004 JEg var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 19. august 2004 #89 Del Skrevet 19. august 2004 Åneei :-( Nå fikk jeg bare utrolig dårlig samvittighet da! Du gir oss ikke opp fordet vel? Håper du kan på mandag eller noe da, da lover i alle fall jeg å komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 19. august 2004 #90 Del Skrevet 19. august 2004 Skulket i dag jeg også, var slått ut med ryggsmerter... :oops: Men neste uke passer fint for meg, da har jeg fri på dagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. august 2004 #91 Del Skrevet 19. august 2004 Tja, vet ikke Stresset til byen og brukte 45 min på å gå. Trener på mandag, onsdag og torsdag hele ettermiddagen frem til 8.. DEre må gjerne ta et treff uten meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #92 Del Skrevet 19. august 2004 Dårlig samvittighet her også.. Men vi finner sikkert ut en dag da du kan også, og da det er opphold. Fiskedyret må også være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 19. august 2004 #93 Del Skrevet 19. august 2004 Ja, må nesten få med alle. Søndag eller tirsdag kanskje? Er ikke så farlig om det blir i helga, kan helt sikkert snike meg unna litt flytting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. august 2004 #94 Del Skrevet 20. august 2004 DE dagene funker for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 20. august 2004 #95 Del Skrevet 20. august 2004 Søndag skal jeg kanskje på et annet hundetreff, så da må jeg finne ut når på dagen det er først. (Og ikke for tidlig på dagen da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #96 Del Skrevet 21. august 2004 Ok. Tirsdag, da? Alle kan da? Rundt i 6-tiden ca.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 24. august 2004 #97 Del Skrevet 24. august 2004 Så ikke denne tråden før nå... Høres moro ut! Leste ikke gjennom alle sidene. Har dere hatt noe treff enda? Er det lov å kaste seg med selv om man har en sånn superduper skummel (bare tuller, han er snill som et lam) Am Staff?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. august 2004 #98 Del Skrevet 24. august 2004 Kjempekoselig om du blir med! Nei, vi har ikke hatt noe treff ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 24. august 2004 #99 Del Skrevet 24. august 2004 Er det lov å kaste seg med selv om man har en sånn superduper skummel (bare tuller, han er snill som et lam) Am Staff?? Siden både jeg og en til iallfall har en sånn superdummel amstaff så takler vi sikkert det... Alltid gøy å treffe rasefrender. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 24. august 2004 #100 Del Skrevet 24. august 2004 [quote="Eir Siden både jeg og en til iallfall har en sånn superdummel amstaff så takler vi sikkert det... Alltid gøy å treffe rasefrender. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå