Gå til innhold

Fisken og andre hundefolk i Oslo

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Tinker'n er litt hemmelig ja...

Ligger i Munkedamsveien og "hovedinngangen" er rett overfor apoteket på Skillebekk. Alternativt kan man gå opp steintrappen fra Framnes Terrasse. Egentlig tomten til en herskapshus som brant for mange år siden. Det lure er at gjerdene er der fremdeles, så man vet stort sett hvor hunden befinner seg selv om den skulle finne på å stikke seg bort.

Valper går greit, men store og små voksne hannhunder sammen, går ikke så greit... "Survival of the fittest" gjelder i hundeverdenen og slik er det bare. 11 kg. dachs er som regel ikke "fittest"...

PS. Vi kjenner mange små hunder som vi leker og sloss med, så vi er ikke heeelt asosiale :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tirsdag tirsdag tirsdag.. så vidt jeg vet, men skal kanskje en tur på hytta neste uke.

Funker det ikke denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke på hyttetur likevel. Trodde jeg hadde så mye igjen av ferien, men begynner jo på skolen onsdag neste uke! :sjokk:

Vi kunne jo tatt det på kveldstid, sånn at Eir også kan være med?

Eller evnt på dagen søndag, om det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg for å være ekstra vrang, spørre om det passer på onsdagskvelden? Sånn i tilfelle jeg kommer sent hjem på tirsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer du hjem veldig sent, Yljli?

Skal ut å spise med mamma på onsdag, ettersom det er første skoledag på ny skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...