AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Jeg lurer på hvordan jeg kan få flat mage på kortest tid. Ikke noen piller eller 'magiske' drinker eller noe. Jeg mener som i trening. Kan du drikke grønn te og vann for å flat mage? I så fall, hvor mye? (Drikker mye vann til vanlig, ikke for å slanke meg eller noe, bare elsker vann ). Hvor ofte og hvor lenge bør jeg jogge? Vær så snill å svar! Har lenge hatt lyst på flat mage. Anonymous poster hash: 46845...be8
Gjest Verify Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 (endret) La meg gi deg den perfekte oppskriften på flat mage: Et sunt og næringsrikt kosthold, mye styrketrening, og tålmodighet. Grønn te er det samme som magiske drinker. Du får ikke flat mage av å drikke te. Du må være tålmodig og ha et optimalt kosthold over lengre tid. Det er ingen magiske raske måter (annet enn sulting og ødeleggelse av helse). Hadde det vært noe slik hadde alle vært slanke. Lykke til Edit: Spis veldig sunt og balansert, dropp alt usunt, få i deg alle næringstoffer kroppen trenger, tren og lev et aktivt og sunt liv. Da vil du se endringer i kroppen og få flat mage til slutt. Men det tar tid å få flat mage. Jeg slanket meg en del, men tok sykt lang tid å få flat mage (satt hardt på). Fikk ikke flat mage før lenge etter at resten av kroppen ble stram Måtte legge opp enda mer tung styrketrening for å få det til. Men alle legger fett forskjellig sted, så er vel litt individuelt. Endret 27. november 2014 av Verify 1
pop_korni Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 (endret) La meg gi deg den perfekte oppskriften på flat mage: Et sunt og næringsrikt kosthold, mye styrketrening, og tålmodighet. Grønn te er det samme som magiske drinker. Du får ikke flat mage av å drikke te. Du må være tålmodig og ha et optimalt kosthold over lengre tid. Det er ingen magiske raske måter (annet enn sulting og ødeleggelse av helse). Hadde det vært noe slik hadde alle vært slanke. Lykke til Edit: Spis veldig sunt og balansert, dropp alt usunt, få i deg alle næringstoffer kroppen trenger, tren og lev et aktivt og sunt liv. Da vil du se endringer i kroppen og få flat mage til slutt. Men det tar tid å få flat mage. Jeg slanket meg en del, men tok sykt lang tid å få flat mage (satt hardt på). Fikk ikke flat mage før lenge etter at resten av kroppen ble stram Måtte legge opp enda mer tung styrketrening for å få det til. Men alle legger fett forskjellig sted, så er vel litt individuelt. Det virker Gjør det Endret 27. november 2014 av CrazyIsUnique
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Takk, skal gjøre det Anonymous poster hash: 46845...be8
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 (endret) Jeg har ikke flat mage selv, men det er dette mener jeg er en bra oppskrift. Drikk kun vann (og kanskje lett melk for kalsiumet sin skyld) Ikke godteri, potetgull, boller eller lignende. Ikke sauser eller dressinger. Masse brokkoli. Endret 27. november 2014 av Herr Heftig
Gjest lillelarve Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Ha et sunt og balansert kosthold, drikk mye vann og tren regelmessig. Smør deg godt inn i tålmodighet - flat mage kommer ikke med det første.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Enig med alle angående et sunt og balansert kosthold. Øvelsen som kalles "planken" er også veldig bra for flat mage Anonymous poster hash: 03fb1...21f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Enig med alle angående et sunt og balansert kosthold. Øvelsen som kalles "planken" er også veldig bra for flat mage Anonymous poster hash: 03fb1...21f Ok, takk Anonymous poster hash: 46845...be8
Gjest gjestvest Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har ikke flat mage selv, men det er dette mener jeg er en bra oppskrift. Drikk kun vann (og kanskje lett melk for kalsiumet sin skyld) Ikke godteri, potetgull, boller eller lignende. Ikke sauser eller dressinger. Masse brokkoli.
Gjest Coolaid Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Jeg lurer på hvordan jeg kan få flat mage på kortest tid. Ikke noen piller eller 'magiske' drinker eller noe. Jeg mener som i trening. Kan du drikke grønn te og vann for å flat mage? I så fall, hvor mye? (Drikker mye vann til vanlig, ikke for å slanke meg eller noe, bare elsker vann ). Hvor ofte og hvor lenge bør jeg jogge? Vær så snill å svar! Har lenge hatt lyst på flat mage. Anonymous poster hash: 46845...be8 Du er hokjønn tipper jeg, og det er ikke meningen at du skal ha flat mage. Det er naturlig for kvinner å ha litt mage og former fra naturens side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå