Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2004 #1 Skrevet 24. juli 2004 Jeg er kul. Det var alt jeg hadde å formidle i denne tråden, uavhengig hav enkelte gjester og "gjester" måtte mene. Takk for oppmerksomheten.
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #2 Skrevet 24. juli 2004 Og saklige bevis ? (jeg er enig, men ville bare kverulere litt...)
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2004 #6 Skrevet 24. juli 2004 Og saklige bevis ? (jeg er enig, men ville bare kverulere litt...) Tja, du kan jo søke på poirot på nett, så ser du jo at mye rosende omtaler kommer opp.
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #7 Skrevet 24. juli 2004 Fy f, der stoppet du kjeften på meg :veldigsur: (men som du ser, sier jeg ikke at du er en dum idiot og sikkert en dårlig jurist for det).
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2004 #9 Skrevet 24. juli 2004 Fy f' date=' der stoppet du kjeften på meg :veldigsur: (men som du ser, sier jeg ikke at du er en dum idiot og sikkert en dårlig jurist for det).[/quote'] "Stoppe kjeft" is my middle name! Er ikke "dum idiot" litt smør på flesk?
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #10 Skrevet 24. juli 2004 Veeel....jeg brukte stream of consciousness-teknikken da jeg skrev, anbefales ikke til saklige innlegg Forøvrig tror jeg at man kan være idiot uten å være dum, hvis dum er det samme som uintelligent (jeg kjenner dessverre til flere eksempler, men vegrer meg for å nevne navn her.)
waco Skrevet 24. juli 2004 #11 Skrevet 24. juli 2004 Kule folk trenger vel strengt tatt ikke fortelle at de er kule.... Waco Ukul.
Gjest care Skrevet 24. juli 2004 #12 Skrevet 24. juli 2004 Kul i betydningen av en vorte? eller en hoven kul?
waco Skrevet 24. juli 2004 #13 Skrevet 24. juli 2004 Kul i betydningen av en vorte? eller en hoven kul? Kul som selvbekreftelse og anerkjennelse hos andre.... Alle er jo innovatører for å være andre mennesker i tanke og sinn er jo umulig, selv om vi prøver så godt vi kan å etterstrebe andre mennesker. -care, du veit at sånne som deg som bare avsporer de kule hyllesttrådene til poirot kan virke demoraliserende for tråden deltagere....! Waco La nå poirot være kul i den virtuelle verden hun har skapt seg.... vi må jo også unna andre mennesker litt godt... =)
LilleBille Skrevet 24. juli 2004 #14 Skrevet 24. juli 2004 Da er vi hvertfall tre... og det blir stadig flere av oss... for jeg er i følge Lurven: lillebille:gammel men kul ... men jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at du er kul Poirot...
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2004 #15 Skrevet 24. juli 2004 Kul i betydningen av en vorte? eller en hoven kul?
liv Skrevet 24. juli 2004 #16 Skrevet 24. juli 2004 lille bille, lever lurven enda? Etter som han kalte deg gammel..
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #17 Skrevet 24. juli 2004 for å spille litt videre på siste forslag: kanskje kul i betydningen hoven, overlegen ?
LilleBille Skrevet 24. juli 2004 #20 Skrevet 24. juli 2004 lille bille' date=' lever lurven enda? Etter som han kalte deg gammel..[/quote'] .. med alderen kommer overbærenheten vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå