chocolatephobia Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Hei! Jeg har lenge sett på Daniel Wellington klokker, men klarer ikke bestemme meg for hvordan modell. Er det mest populært med de "små" klokkene eller de som er litt større? Var å prøvde begge størrelsene på en butikk, men klarer virkelig ikke bestemme meg.. Damen som jobbet der sa at de fleste kjøpt den "små" klokka fordi den store var for menn. Og er det uvanlig å kjøpe en stor klokke da eller er det flere som gjør det? er så redd for at jeg kommer til å angre etter at jeg har kjøpt..
smygende_lodde Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Nå har jeg ikke DW klokke selv, men jeg vet om jeg skulle kjøpt så hadde det blitt en som er stor i omkretsen :-)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Jeg har også tenkt å kjøpe meg en slik klokke, og jeg passer best med litt større klokker. Så jeg tror jeg må ha en "manneklokke".. Men de ser jo lik ut så kan umulig ha noe æ si😊Anonymous poster hash: e6852...fe8
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 *å si..Anonymous poster hash: e6852...fe8
Krysstina Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 https://www.danielwellington.com/us/classic-bristol-235 Denne har jeg, og er utrolig fornøyd. Du kan jo prøve begge str. Jeg likte den minste fordi den passet håndleddet mitt pga jeg er har liten hånd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Jeg har alltid stooore klokker, men akkurat denne har jeg i damemodellen rett og slett fordi den sitter penest på. Har en venninne som har herreklokka og den er faktisk ikke like fin på.. Vet ikke hva det kommer av, men typiske "bestefar" klokker skal jo ikke være gigantiske så.. Anonymous poster hash: 0b2d4...36c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 det er jo ikke såå stor forskjell på damemodellen og herremodellen, og i mitt tilfelle valgte jeg damestørrelsen fordi den andre ville blitt for stor du har jo andre modeller som er mindre enn de klassiske, og om du vil ha de må du finne ut sjæl egentlig Anonymous poster hash: 15d01...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå