Gå til innhold

Dårlig syerske:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjolen min har vært til tilpasning i Bergen.(Bor selv i nord-norge)

Kjolen kom tilbake,ca 5-6 cm skjev nede i front,så helt syk ut.En stor,stygg snurp i siden hvor den er sydd inn. :evil:

Underskjørtet til kjolen var ikke sydd opp,så alt i alt gjenstår MASSE arbeid for å få kjolen ferdig :evil: :evil:

Syersken forlangte 2000,-,men jeg klagde på arbeidet hennes,og jeg skal betale 500,- for arbeidet på brystpartiet som ble veldig bra.

Fa* ,må jo sprette løst innerfôr for å få rettet opp snurpen i siden.

AArghhh,og hun kaller seg profesjonell syerske :evil:

Men hun la seg langflat da jeg fortalte hvordan kjolen så ut,men hva hjelper vel det når kjolen min ikke er klar til bruk??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaarrrggghh! :evil:

*hjelper til*

:sinna::sinnatagg:

Hvorfor må alltid sånne ting skje :roll:

Skrevet

Nei, huff og huff så utrolig kjipt!! :cry:

Hvorfor i all verden opptrer hun syersken så uprofesjonelt? En differanse på 5-6 cm høres jo helt sykt ut!....og du gifter deg den 14.August?

Hadde ikke betalt en eneste krone, jeg :evil:

Hun har jo ødelagt masse for deg og gitt deg en gigantisk jobb nå midt oppi de siste bryllups forberedelsene!!

Skrevet

det var dyr tilpasssing, tror jeg betalte 500 kr totalt jeg og da satt kjolen som støpt.

Skrevet
Kjolen min har vært til tilpasning i Bergen.(Bor selv i nord-norge)

Kjolen kom tilbake,ca 5-6 cm skjev nede i front,så helt syk ut.En stor,stygg snurp i siden hvor den er sydd inn. :evil:

:o Skrekk og gru! Holder denne sydamen til i en brudekjolesalong? Jeg har selv bestilt kjolen min i Bergen nemlig og håper jeg ikke vil være like uheldig... For øvrig synes jeg ikke du skal betale for det som er feilsydd - du har jo ikke fått det du bestilte!! :-x

Skrevet

:o

Er man profesjonell må man da være mer nøye med slikt! Nei, til og meg jeg klarer bedre enn som så, og jeg er amatør!

Skrevet

Hei kjære deg!!

Dette er jo akkurat noe av det som er alle bruders mareritt:( Selv går jeg rundt og frykter at slike ting skal skje. En brudekjole skal liksom være perfekt!!! Håper så inderlig at du får hjelp til å fikse på det dårlige resultatet sånn at du kan stå vakker brud. Selv har jeg et år igjen før det er min tur, men planleggingen er i full gang!! Jeg er enig med hun som ikke ville betalt i det hele tatt, men skjønner at det er vanskelig å stå på sitt i sånne sammenhenger... Hadde nok også betalt noen hundrelapper tenker jeg... Men får å avslutte litt positivt så tror jeg nok at det hele ordner seg. Det er utrolig hva som ordner seg til slutt :-) Og om noen år så ser dere tilbake på denne hendelsen med et lite smil:) Lykke til!!!

Klems

Skrevet

Det var trist å høre - og synes det er utrolig at hun ikke kvalitetssjekker arbeidet sitt før hun leverer det fra seg. Håper det ordner seg og at kjolen blir så flott som du hadde håpet :).

Skrevet

Åhh da hadde jeg å blitt vred :evil: Er jo det største marerittet at kjolen blir feil da!!

Håper det lar seg rette greit da og at du får en flott dag i fin kjole :kul:

Skrevet

Takk for trøst alle sammen,håper jeg får noen til å fikse det i tide,er jo under 3 uker til*biter negler i frustrasjon*

Skrevet

Bra det faktisk er 3 uker igjen da! Tenk om du hadde fått igjen kjolen slik 3-5 dager før bryllupet! :klø: Angst!

Skrevet

Helt utrolig dårlig gjort. Og så rart at hun sender den fra seg på den måten :o

Skrevet

En ting kan ikke sies for ofte....

Vær ute i god tid!!!

Gjest Tabby
Skrevet

Det ordner seg sikkert Lissemor. Krysser fingrene for deg.

Skrevet
En ting kan ikke sies for ofte....

Vær ute i god tid!!!

Jeg henger meg på den.....

snakker vi av erfaring Tex.... :hoho:

Skrevet

Så merkelig at hun har sendt fra seg kjolen sånn?? Hun må jo se at den er helt skjeiv? Jeg har betalt 700 for min tilpasning av kjolen, og da satt den som støpt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...