Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #1 Skrevet 24. juli 2004 Dette er en sytetråd, der jeg ber om sympati og "stakkars deg". I formiddag var jeg på sykkeltur, og kullsyklet i ganske stor fart. Jeg skulle opp på en fortauskant, men sykkelen lystret ikke. I stedet seilet vi begge på skrå et stykke før vi landet med et brak. I kortermet topp og piratbukse gikk det som det måtte; jeg er blå både her og der, og har et digert skrubbsår som verker på høyre albu. I tillegg ble jeg kvalm og svimmel, og hadde en halvtimes tur igjen før jeg var hjemme igjen.... :evil: :cry:
Alterna Skrevet 24. juli 2004 #2 Skrevet 24. juli 2004 Stakkars deg, kjedelig når sånt skjer... Håper du får slappa av og stelt for deg hjemme nå. God bedringklem!
LilleBille Skrevet 24. juli 2004 #3 Skrevet 24. juli 2004 Stakkars deg :trøste: Håper du har noen som kan stelle skikkelig godt med deg.. med noe godt å spise.. noe godt å drikke og kanskje litt øm massasje...
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #4 Skrevet 24. juli 2004 Og i tillegg er jeg ALENE i helga (begynner å bli en vane); sambo jobber. Tipper han er glad til, så sur som jeg har vært i hele dag.
Gjest Lilleulv Skrevet 24. juli 2004 #5 Skrevet 24. juli 2004 Urk!! Du kan ikke ha fått hjernerystelse da siden du ble kvalm og svimmel?
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #6 Skrevet 24. juli 2004 Jeg slo heldigvis ikke hodet, men fikk nok et slags sjokk. Men nå har jeg lovet meg selv å kjøpe sykkelhjelm!
Gjest Lilleulv Skrevet 24. juli 2004 #7 Skrevet 24. juli 2004 det er nok lurt. Du kommer nok til å være rimelig mørbanka når du våkner i morgen... :-?
Gjest Madley Skrevet 24. juli 2004 #10 Skrevet 24. juli 2004 Sykkelhjelm er "påbudt"! :fy: Det var fyingen! Det er fryktelig å tippe på sykkel! Har tippet godt en gang selv og var lemster i mange dager etterpå. :trøste:
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #12 Skrevet 24. juli 2004 Jeg er litt vimsete til tider, og har nok noen ganger vært litt dumdristig. Akkurat nå er det bare albuen som gjør vondt, men sambo påpekte at jeg hadde et Norgeskart av et blåmerke bak på leggen. Blir nok en liten, FORSIKTIG tur i morgen. Et glass Dunavar er ikke så dumt som plaster på såret
Gjest care Skrevet 24. juli 2004 #14 Skrevet 24. juli 2004 Ethereal, nå bør du fotografere alle dine blåmerker og skrubbsår og legge det ut der du vet-.
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #15 Skrevet 24. juli 2004 Hehe, kanskje det er en ide...det svir noe inn i granskauen, men jeg har heller begrensede talenter når det gjelder egenfotografering. Blir moro å scanne kroppen i morgen, som et vitenskapelig eksperiment.
^me^ Skrevet 24. juli 2004 #16 Skrevet 24. juli 2004 *trøste på* det er helt normalt og bli kvalm og uvel når du har vert utsatt for noe vondt.som du sikkert oppdaget gikk det over etter en liten stund (til du er komt til deg selv igjen) slapp av og unn deg selv noe gått og du har rett til og syns synd på deg selv. go bedring! go klem fra meg :trøste:
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #17 Skrevet 24. juli 2004 Tusen takk I morgen er sikkert alt bedre, selv om jeg gruer meg til å dusje.
-Fisken- Skrevet 24. juli 2004 #18 Skrevet 24. juli 2004 Søte deg, kjøp liquid bandage på apoteket. Da slipper det å gjøre vondt når du dusjer, og såret gror fortere.
Gjest Ethereal Skrevet 24. juli 2004 #19 Skrevet 24. juli 2004 Du mener den Compeed-saken? :klø: skal se om det fortsatt finnes helgeåpne apotek her i byen....(i morgen, ikke i dag)
-Fisken- Skrevet 24. juli 2004 #20 Skrevet 24. juli 2004 Hm, compeed? Spør etter liquid bandage, så får du det jeg tenker på. DEt ser ut som en gelé som strykes over såret og stivner. Helt gjennomsiktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå