AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Hva er grei pris på julegave til en nesten-kjæreste? Vi er vel på grensa til å være kjærester, men har ikke snakket om vi er det offisielt eller noe ennå... Har heller ikke møtt hans foreldre og han har ikke møtt mine (de bor på en annen kant av landet). Vi har hatt noe på gang og oppført oss mer eller mindre som kjærester i rundt 3 måneder. Har daglig kontakt og sier vi er glad i hverandre og sånt. Anonymous poster hash: 698d5...4a7
Hecubaa Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Jeg ville ikke vært så opptatt av pris i seg selv, men heller fokusert på om jeg hadde noen ideer. Jeg kunne fint strikket et par ullsokker hvis jeg visste at han var kald på føttene (og jeg kunne strikke, haha) eller jeg kunne svidd av en tusenlapp på noe jeg visste han ønsket seg, men selvfølgelig skal det stå i forhold til din økonomi. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Jeg har også samme problem med å finne ut hva jeg skal kjøpe til min nesten-kjæreste Tips taes imot med stor takknemmlighet Anonymous poster hash: f985a...d0a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Å finne noe personlig, noe du vet han vil like, er viktigere enn pris her. Når det er sagt ville jeg ikke brukt formye penger på gaven om du ikke vet at han kommer til å gi deg noe dyrt, det kan i verstefall slå litt feil. Anonymous poster hash: 968a1...77b
Spiremor Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Kanskje en flaske whiskey eller cognac, hvis han drikker sånt? Evt noen morsomme typer øl fra polet?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Hva med å gi deg selv; altså si direkte eller pakke inn en lapp med at du vil være kjæresten hans? Anonymous poster hash: c1dde...96e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå