Timiwo Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Hei! Jeg har et par pensko som begynner å bli relativt slitt, og av den grunn vil jeg gjerne piffe de opp igjen. Opprinnelig er de helt svarte med svart glitter, men nesten alt glitteret har falt av og de er veldig matte i fargen. Nå vil jeg gjerne fylle på mer svart glitter, men jeg vet verken hvordan lim jeg bør bruke (gjennomsiktig) eller hvor jeg får tak i svart glitter som ikke har for store "deler". Jeg har sett på Panduro, men fant ikke det jeg lette etter. Dere får et innblikk i hva jeg mener på bildet under!
J_9 Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Oi! Så fint!! Skulle ønske jeg var like kreativ og flink som deg! Har opplevd at forskjellige bokhandlere bruker å ta inn slike typer glitter i juletiden, så jeg hadde tatt meg turen innom f.eks. Nordli
J_9 Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Når det gjelder lim, så har jeg ikke peiling.. Men ta deg turen innom Clas Ohlson elns og spør om et veldig sterkt lim (tenker at glittere kan drysse en del)
Kvist Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Søstrene Grene har også glitter. Jeg hadde brukt decoupagelim, både over og under glitteret.
Timiwo Skrevet 27. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2014 (endret) Ikke sant! Det skal visst være latterlig enkelt, så jeg gir det et forsøk Takk for tipset, da tar jeg en tur innom diverse bokhandlere på lørdag. Noen fler forslag? Europris har jeg også sjekket, men uten hell :-)Edit: Ser jeg har fått flere tips, da skal jeg ta en tur på Søstrene Grene også! Vet du hvor jeg får tak i decoupagelim, Kvist? Endret 27. november 2014 av Timiwo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå