Gå til innhold

TIPS om hvor du kan kjøpe Dåpskjole til Prinsen eller Prinsessen

Anbefalte innlegg

Skrevet

post-87819-0-66659600-1417076887_thumb.j :biggrin: Ville bare tipse dere om en nettbutikk som har utrolig mange fine dåpskjoler til salgs og utleie. Vi kjøpte dåpskjole der for noen år siden da vår minste ble døpt. Nå skal jeg gifte meg og søkte igjen i nettbutikken da de har urtolig mange fine og rimelige brudekjoler også :rodmer:

Oppdaget at de hadde enda flere nydelig dåpskjoler nå (ikke helt ferdig enda forstår jeg nå :rolleyes: ) Så om noen leter etter Dåpskjoler eller dåpsluer anbefaler jeg de på det sterkeste. :dagens-rose:http://www.abelone.no Vi var veldig fornøyde med vår kjole den gangen og rask levering var det også. Vi bestillte den i nettbutikken og fikk den i posten noen dager etter :rodmer: De broderer også dåpsnavn og dato dette fikk vi gjordt på sløyfebåndet og det ble så søtt.

Dette var mitt tips :bond:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reklame

Anonymous poster hash: 38d2a...7f8

• Liker 2
Skrevet

Tror nok Mette-Marit og Haakon klarer å finne sine egne dåpskjoler, i tillegg er jeg usikker om de frekventerer så ofte i dette underforumet.

Anonymous poster hash: 21e0e...2ac
  • Liker 2
Skrevet

Litt merkelig at begge innleggene til denne brukeren handler om å reklamere for denne nettsiden!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...