Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nysgjerrighet

Hvor mye penger skal dere legge, hva skal dere kjøpe og hvor lenge har dere vært sammen? :) Og hvor gamle er dere?

Jeg har vært sammen et halvt år med min. Tenkte å kjøpe mansjettknapper til 5000 kr og en søt klokke til en tusenlapp 😄 Vi er 22 og 23

Anonymous poster hash: 589d9...5f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er 25 og 26, vært sammen i halvannet år ca.
jeg har kjøpt noe kjærestepjatt til han :P

vi skulle egentlig ikke kjøpe noe til hverandre i år, fordi vi ville fokosere på ungene i familien, men jeg kunne ikke dy meg. om det så bare er noe lite så vet han hvertfall at jeg tenker på han også =)

for å si det sånn, summen blir ikke på 1000 en gang på det han får, tror ikke summen kommer opp på 600 heller.

Anonymous poster hash: f04d1...cb4
Skrevet

Du bruker 6000 (!!!) kroner på en du har vært sammen med i et halvt år?

Det synes jeg var i overkant, men hver sin smak.

Min får hjemmesnekra adventskalender og fitbit flex. Foreløpig brukt 1000 kr på gaven.

22 og 27.

Anonymous poster hash: dfb7a...093

• Liker 11
Skrevet

Julegava våres i år er 3 uker i Thailand.

Har vært sammen i 6 år, er 27 og 32

• Liker 1
Skrevet

Av ren nysgjerrighet

Hvor mye penger skal dere legge, hva skal dere kjøpe og hvor lenge har dere vært sammen? :) Og hvor gamle er dere?

Jeg har vært sammen et halvt år med min. Tenkte å kjøpe mansjettknapper til 5000 kr og en søt klokke til en tusenlapp Vi er 22 og 23

6000 kroner????? Wow.. Vi har vært sammen i 4 år, er 23 og 25. Han får et par band t-skjorter (han er samler) og et par flasker med øl han har lyst til å smake på, men ikke unner seg selv (ca. 70 kroner flaska).

Hva skal du gi så dyr julegave for?? Har du så mye penger at dette bare er et piss i havet, er det jo greit. Men jeg hadde ikke vært komfortabel med å få noe så dyrt! Nå er jeg student, og vi har nettopp kjøpt hus så gavene våre er jo i kjipeste laget for tiden. Men likevel??

Anonymous poster hash: 44ffb...612

• Liker 2
Skrevet

Vi er 25 og 26, vært sammen i over 3 år.

Står mellom enten å betale for en hyttetur (5 timers kjøretur fra hvor vi bor nå) + dagspass til skianlegg for oss to, eller en ny jakke siden han har slitt ut den gamle. Regner med å bruke mellom 800 til 1500.

Anonymous poster hash: 63177...b98
Skrevet

Oi, for en dyr gave du gir i forhold til alderen deres og hvor lenge dere har vært sammen! Håper du har en godt betalt jobb i hvert fall.

Jeg har vært sammen med min kjæreste i ca to år, og vi gir for ca 1000 kr hver (vi er begge studenter på 24 og 25 år). Kjæresten får i år en kombinert jule- og bursdagsgave, da hovedgaven (50 L tursekk fra Osprey) koster over 1000 kr, og han har bursdag like etter jul. I tillegg får han en liten gave jeg skal "gjemme" nedi sekken. Jeg tenker også å lage en liten adventskalender, men bare med gaver for kanskje 2-300 kr til sammen.

Anonymous poster hash: 24bd3...c16

Skrevet

Mansjettknapper til 5000 og en "søt klokke" til 1000? Kjøp heller noe han har bruk for eller noen "duppedingser" (for eks PS4, ipad etc etc).

Skrevet

18 og 21. Kjøper julegave for 1500 kroner. Har kjøpt headset og noe nyttig til leiligheten vår.

For meg er 1500 kroner i alle fall veldig mye. 5000 kroner er inntekten jeg får fra deltidsjobben min hver mnd, så det hadde vært helt uaktuelt.

Anonymous poster hash: a6190...53e
Skrevet

Av ren nysgjerrighet

Jeg har vært sammen et halvt år med min. Tenkte å kjøpe mansjettknapper til 5000 kr og en søt klokke til en tusenlapp Vi er 22 og 23

Nytter ikke kjøpe kjæresten... Er ikke tingene han/hun får som skal imponere, men tanken bak det som blir gitt!

Om du vasser i penger, så er sikkert ikke 5000 kr mye -men er få som forventer så dyre gaver, i allefall når man ikke har vært sammen så lenge :O

Gjest SånnCirka
Skrevet (endret)

Jeg tror det blir spekemat, og en flaske akkevitt, cognac eller whiskey.

Vi har blitt enige om å bare bruke noen hundrelapper på hverandre da vi nylig har kjøpt hus sammen.

Tenkte å reie ut til en nyåpnet butikk hvor en lokal slakter/pølsemaker selger en del spekemat og slikt som han produserer selv. Der tror jeg det er masse digg å finne. Eventuelt hvis en av de lokale bøndene lager ost eller noe annet snadder vil jeg prøve å få tak i det. Typen er veldig glad i god mat og god drikke :)

Vi er 22 og 27. Har vært sammen i 3 år.

Er så glad for å bo på landet slik at jeg kan finne lokale varer og kjøpe det. Smaker så mye bedre enn masseprodusert mat. :)

Endret av SånnCirka
  • Liker 2
Skrevet

To whisky glass + en bestillings whisky. Vært sammen i noen mnd.

Anonymous poster hash: d6378...fe2
Skrevet

Vi kjøper for ca 1000kr til hverandre. Har vært sammen i 4 år (venner i 7), er 30 og 29 år.

Han er glad i å trene, så i år får han treningstøy og sko :)

Skrevet

Vi skal dra på kino sammen. Tipper det blir maks 400 kroner til sammen på begge to.

Har vært sammen i 3,5 år. Er 21 og 30 år.

Anonymous poster hash: cf9c1...61c

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år, 24 år gamle.

Jeg kjøper diverse turutstyr + en ullgenser fra bergans jeg vet han ønsker seg. Tror ikke jeg skal kjøpe mer. Brukt ca. 1500 kr. Kjøpte alt på nett da en nettbutikk hadde -20% på alt.

Skrevet

Vi bruker ca 5000, men så har vi felles økonomi og er gift så det blir egentlig bare at vi unner oss å kjøpe en dyr ting til jul som vi ikke ville kjøpt utenom.

I år vil mannen ha ps4.

Anonymous poster hash: dce92...fa7

Skrevet

Jeg regner med å bruke rundt 500 kr.

Vi er 23 begge to og vært sammen i 3 år. Vi er dessuten studenter.

Skrevet

Har ikke funnet ut hva jeg skal gi ham ennå.. han er ikke lett å kjøpe til.

Vi tenkte å bruke ca. 1000kr på gave i år (har pratet om det). Vi har vært sammen i 4 år og er 29 år gamle. Begge har jobb og sikkert råd til mer men vi ga hverandre ganske dyre bursdagsgaver så tenkte å ikke ta helt av i julen, skal jo ha råd til gaver til venner og familie også.

Anonymous poster hash: 14835...2c0
Skrevet

Ei sløye på mushåra.

Anonymous poster hash: 77472...323
  • Liker 1
Skrevet

Han får keeperhansker til ca. 1000,-.

Vært sammen i 2 år.

Anonymous poster hash: 881b6...573

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...