k4h Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Jeg har en datter på 4år.har vær alenemamma siden hun var 3mnd.tiden fram til 2års alderen var helt forferdelig, jeg var sliten hele tiden å ensom.jobber på natten så var mye avhengi av barnevakt. Nå har jeg had en kjæreste i 1år.han er utrolig flink med min datter.han har selv en datter på 14år.han vil at vi skal få et felles barn som vi kan oppdra sammen.men jeg liker livet vi har nå.4åringen er ofte til faren sin så vi har mye voksentid.hun er også veldig rolig og selvstendig.er så redd for at jeg ikke vil takle småbarnsperioden igjen.er veldig avhengi av nok søvn blir sur og for irritert.store drømmen til min kjæreste er en familie da han aldri bodde sammen med mora til sin datter.vi er 30 å 33år Jeg elsker min datter og vil jo gi henne søsken men trur ikke jeg er en person som takler flere barn
absinthia Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Det er ingen grunn til å få noen før man er klar og dere har uansett ikke vært sammen særlig lenge. Kanskje får du lyst på en til om noen år og gjør du det ikke, så er det jo bare å la vær. Ikke få barn utelukkende for noen andres del.
mara2012 Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Greit å vente til man er klar. Men også viktig å huske at grunnen til at du var sliten med første barn, kanskje ikke gjelder nå lenger. Sånn er det for meg. De to første årene ble ikke som jeg ville, og er livredd for at det skulle skjedd igjen. Men forhåpentligvis er jo ikke min neste mann like tulling som min eks.. Og livssituasjon min generelt er ikke den samme nå som da barnet var to år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå