Icy Skrevet 24. juli 2004 #3 Skrevet 24. juli 2004 hotmail var det første som slo meg. Ellers så er det jo mange andre web-baserte mail man også kan finne.
hagbart Skrevet 24. juli 2004 #4 Skrevet 24. juli 2004 Her er en fin plass å opprette gratis mail med opptil 2gb plass,mot hotmail 2 mb. Prøv www.walla.com den funker kjempefint.
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #5 Skrevet 24. juli 2004 hotmail var det første som slo meg. Ellers så er det jo mange andre web-baserte mail man også kan finne. Selv synes jeg hotmail stinker... Hva med www.start.no?
hagbart Skrevet 24. juli 2004 #7 Skrevet 24. juli 2004 Hvor er det best å opprette? www.walla.com så ordner du en der....Mvh JOE
Chiquita Skrevet 25. juli 2004 #8 Skrevet 25. juli 2004 Hva med hos Netcom.no Her Fordeler: Ingen månedsavgift Opptil 20 Mb lagringskapasitet Tre forskjellige aliaser/adresser Tilgang til e-post uansett hvor du er Med Netcom-adresse så kan en også bruke Outlook, eller andre mail-programmer på PC'en også, om en ønsker det i tillegg til å ha tilgang til mailene på nett...
Bokalven Skrevet 25. juli 2004 #9 Skrevet 25. juli 2004 www.start.no sier følgende: Vårt gratis medlemskap gir deg en rekke fordeler: [*]Internett uten abonnementsavgift [*]10 unike e-postadresser (f.eks. [email protected]) [*]Ny og forbedret e-postleser med opptil 30Mb lagringsplass [*]Opptil 30 Mb serverplass til din egen hjemmeside [*]Skift passord, endre profil m.m. med Min Profil [*]Lagre bokmerker slik at du alltid har tilgang til dem [*]Tilgang til vår unike spilltjeneste [*]Tilgang til flere spennende tjenester på Start.no og Dagbladet.no Les mer om medlemskapet her.
Crazee Skrevet 27. juli 2004 #10 Skrevet 27. juli 2004 Eit lite tips til dei som vurderer walla: OPPDATERT: Etter at artikkelen ble skrevet, har vi fått mye tilbakemelding fra våre lesere. Vi er blitt gjort oppmerksom på at Walla!Mail er svartelistet av Ad-Aware som et mulig forsøk på å ta over nettleseren. Vi har selv sett hvordan nettstedet hele tiden prøver å bli startside. Det er heller ingen form for support eller kontaktadresse på nettstedet. Vi er også blitt gjort oppmerksom på at det både hos Spymac og hos Walla kan være ufordringer i forbindelse med norske tegn. Står elles om fleire tenester her: dagbladet-artikkel
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #11 Skrevet 31. juli 2004 skal du oppnå litt autoritet...hva med å få seg en hos nrk. funker kjempefint! @nrkpost.no
Sinnataggen Skrevet 2. august 2004 #12 Skrevet 2. august 2004 Hei, Hvis du skal sende bilder og ha litt plass, kan jeg anbefale walla som gir deg 1 GB plass. Det er f.eks 500 ganger større plass en på hotmail som gir deg kun 2 mb. Ser at adressen er nevnt tidligere i diskusjonstemaet, men det er 1 GB som er korrekt. her finner du adressen. http://www.walla.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå